צור קשר
מערך ( [ID] => 1 [user_firstname] => Antoine [user_lastname] => Tardif [כינוי] => Antoine Tardif [user_nicename] => מנהל מערכת [display_name] => Antoine Tardif [user_email] => [מוגן בדוא"ל]
    [user_url] => [user_registered] => 2018-08-27 14:46:37 [user_description] => שותף מייסד של unite.AI וחבר ב- המועצה הטכנולוגית של פורבס, אנטואן הוא א עתידן שמתלהב מהעתיד של AI ורובוטיקה. הוא גם המייסד של Securities.io, אתר אינטרנט המתמקד בהשקעה בטכנולוגיה משבשת. [user_avatar] => mm
)

הכי טוב

10 המחוללים הטובים ביותר לאמנות בינה מלאכותית (יוני 2024)

מְעוּדכָּן on

Unite.AI מחויבת לתקני עריכה מחמירים. אנו עשויים לקבל פיצוי כאשר תלחץ על קישורים למוצרים שאנו בודקים. אנא צפו שלנו גילוי נאות.

מחולל תמונות בינה מלאכותית

מחוללי אמנות בינה מלאכותית של טקסט לתמונה הם כלים חדשניים שמשתמשים בבינה מלאכותית (AI) כדי להפוך תיאורים כתובים לאמנות חזותית. בלב המחוללים הללו הוא תהליך מורכב שבו ה-AI מנתח את הטקסט, הבנת ההקשר, האובייקטים, התכונות והרגשות המועברים. לאחר מכן, ה-AI מתייחס למאגרי מידע עצומים של תמונות וסגנונות אמנותיים כדי ליצור יצירת אמנות ייחודית התואמת את התיאור הטקסטואלי.

10 מחוללי אמנות הבינה המלאכותית של טקסט לתמונה משתנים ביכולות שלהם, החל מיצירת גרפיקה פשוטה ועד לתמונות מורכבות ברזולוציה גבוהה הדומות לאמנות שנוצרה על ידי אדם. הם נותנים מענה לצרכים מגוונים, החל מסיוע למעצבים עם חסימה יצירתית ועד סיוע למשווקים ביצירת תוכן חזותי, ואפילו מאפשרים לחובבים להביא לחיים את המושגים הדמיוניים שלהם.

הכלים האלה לא רק משנים את האופן שבו נוצר תוכן חזותי אלא גם דוחפים את גבולות הפוטנציאל היצירתי של AI, ומטשטשים את הקווים בין טכנולוגיה לאמנות. הם מדגימים את ההתקדמות המדהימה ב-AI ולמידת מכונה, ומציגים כיצד הטכנולוגיות הללו יכולות להתרחב למחוזות שנשלטים באופן מסורתי על ידי היצירתיות האנושית.

בואו נסתכל על 10 מחוללי אמנות הבינה המלאכותית הטובים ביותר:

1. GetIMG

צור תמונות מקוריות בקנה מידה עם getimg.ai | הדגמה של Getimg.ai

GetIMG מציעה חבילה של כלי בינה מלאכותית שמבדילה אותה מרוב מחוללי התמונות. צור תמונות מקוריות בקנה מידה, שנה תמונות, הרחב תמונות מעבר לגבולות המקוריים שלהן, או צור דגמי AI מותאמים אישית.

הם מציעים למעלה מ-20 דגמי AI, מ-Stable Diffusion ועד סגנונות קהילה מותאמים אישית.

עם העורך המתקדם, אתה יכול ליצור חלקים חסרים מכל תמונה או ליצור יצירות אמנות גדולות מדהימות על קנבס בגודל אינסופי. פשוטו כמשמעו אין גבולות. שנה בקלות פרטים קטנים או שנה תכונות חזותיות שלמות בכל תמונה. השתמש בציור AI כדי להסיר אובייקטים לא רצויים מתמונות, או לשנות כל אלמנט אחר. פשוט מחק חלק מהתמונה ותגיד לבינה מלאכותית מה להציג בחלל ריק.

קבל מודל AI מותאם אישית. זה קל כמו להעלות 10 תמונות. בין אם אתה רוצה ליצור אווטרים של AI עבור עצמך או עבור הצוות שלך, צריך להציג תמונות יפות של המוצר שלך בתרחישים שונים, או סתם רוצה שיהיה לך מודל AI משלך כדי ליצור רעיונות עם הסגנון שלך. הם מכוסים אותך. כל דגם מתארח זמין לשימוש תוך שניות.

  • סופר מהיר - עד 10 תמונות בשניות
  • מעל 20 דגמי AI
  • צור אווטרים מותאמים אישית של AI
  • התאם אישית את ה-AI שלך כדי להציג תמונות בסגנון שלך
  • שנה בקלות תמונות באמצעות הנחיות טקסט
  • ניתן להתאמה אישית סופר

קרא סקירה →

בקר ב-GetIMG →

2. ArtSmart

PoseCopycat עם Artsmart במגרש המשחקים

ArtSmart AI קל יותר לשימוש מאשר רוב הפלטפורמות האחרות כולל Midjourney ומאפשר שליטה רבה יותר על הפלטים. הפלטפורמה מציעה מספר כלים שעוזרים למשתמשים להרכיב הנחיות טובות יותר וניואנסיות יותר. זה כולל בקשת הגדרות מצלמה, זוויות מצלמה, זמן ומזג אוויר וסגנונות ציור.

באמצעות תכונת Tune, אתה יכול לאמן את הדגם של ArtSmart AI על כל תמונה שתרצה ולגרום לו ליצור עבורך וריאציות.

תכונה בולטת אחת היא החלק חקור וקהילה שמציע ספרייה ניתנת לחיפוש ומאפשר לך לקבל השראה מיצירות של משתמשים שונים.

כלים שונים המוצעים כוללים:

  • מסיר רקע
  • Inpainting & Outpainting
  • תמונה לתמונה ותמונה להנחיה
  • משפר פנים
  • מדרגת תמונות

קרא סקירה →

בקר ב-ArtSmart →

3. סטיילר

כיצד ליצור תמונות מסוגננות עם AI תוך דקה אחת

Stylar הוא כלי תדמית ועיצוב מתקדם מונע בינה מלאכותית שנועד להעלות את הרעיונות של היוצרים לחזותיים מקצועיים. זה מקטין באופן משמעותי את זמן העבודה החוזר על המעצבים פי עשרה, ומציע פלטפורמת עיצוב מקוונת הכל-באחד שבה היצירה והעריכה מתרחשים בצורה חלקה. מרכזי בפונקציונליות של Stylar הוא יצירת אמנות הבינה המלאכותית שלה באמצעות הנחיה, המאפשרת למשתמשים להפוך תיאורי טקסט לאמנות חזותית מדהימה, ומביאה לחיים חזונות רעיוניים ללא מאמץ.

בנוסף ליצירת אמנות בינה מלאכותית, Stylar מציעה חבילה של תכונות עוצמתיות. מסנן הצילום של AI הופך דיוקנאות לתמונות בסגנון מצויר תוך שמירה על פרטים ואופי. משתמשים יכולים למזג אלמנטים שונים לתמונה אחת מגובשת עם מחולל תמונה לתמונה, מה שמבטיח עקביות סגנונית. הכלי Generative Fill and Modify מאפשר הוספות ושינויים מהירים לתמונות פשוט על ידי הקלדת הוראות, מייעל את תהליך העריכה בהשוואה לשיטות מסורתיות.

Stylar גם מצטיין בניקוי תמונות, הכולל כלים כמו מסיר האובייקטים, שמוחק ללא מאמץ אלמנטים לא רצויים, סימני מים או אנשים מתמונות. מסיר הרקע מפשט את משימת חיתוך התמונות, אפילו באזורים מאתגרים כמו שיער ופרווה. לשיפורי טקסט, אפקטי הטקסט והלוגו של Stylar של Stylar מוסיפים טקסטורות מרשימות לטקסטים ולוגו, מה שגורם לכל פרויקט להתבלט.

הפלטפורמה כוללת יכולות נוספות כגון הפיכת סקיצות ליצירות אמנות ממומשות במלואן, יצירת אמנות מהודעות טקסט ויצירת הנחיות אוטומטיות לתמונה. משתמשים יכולים לגשת לספריית סגנון מקיפה להשראה, להוסיף טקסט לתמונות, רזולוציית תמונה יוקרתית לבהירות מוגברת, ולהשתמש ב-AI Photo Enhancer לפרטי תמונה מדהימים. כלי הבחירה האוטומטית של Stylar מאפשרים מניפולציה מהירה של אובייקטים בתוך תמונות, מה שהופך את תהליך העיצוב כולו ליעיל ויצירתי יותר.

  • דור אמנות בינה מלאכותית: הפוך תיאורי טקסט לאמנות חזותית מדהימה עם כלי ההנחיות המופעל על ידי AI של Stylar.
  • כלי עריכה מקיפים: הוסף, שנה והסר במהירות אובייקטים או רקעים עם תכונות מילוי מחולל, מסיר אובייקטים ומסיר רקע.
  • שיפורי תמונות: שפר את פרטי התמונה, רזולוציה יוקרתית והחל מסנני צילום בינה מלאכותית כדי ליצור תמונות ויזואליות באיכות מקצועית.
  • אפקטי טקסט ולוגו: הוסף טקסטורות מרשימות לטקסטים ולוגו עם אפקטי טקסט של AI ו-Logo Maker, כדי להבטיח פרויקטים בולטים.
  • פלטפורמת עיצוב הכל באחד: ליצור, לערוך ולתפעל תמונות בצורה חלקה במקום אחד, תוך צמצום משמעותי של זמן העבודה החוזר של מעצבים.

בקר ב-Stylar →

4. LimeWire

סקירה והדרכה של LIMEWIRE, טקסט בינה מלאכותית לתמונה, עריכת תמונה בינה מלאכותית

LimeWire, בעבר פלטפורמת שיתוף קבצים פופולרית, הושקה מחדש כפלטפורמה לפרסום תוכן וקהילה ממוקדת בינה מלאכותית.

כרגע חי הוא ה-LimeWire AI Studio, הוא משתמש במגוון דגמי יצירת תמונות בקוד פתוח כולל SDXL, SD 2.1, DALL-E2, והם עובדים על מודל קנייני.

LimeWire יש גם אסימון כלי קריפטו בשם LMWR, שניתן להשתמש בו כדי לשלם עבור הנחיות, להרוויח נתח הכנסות ממודעות עבור תוכן בינה מלאכותית ועוד. LMWR ניתן לקנות ולסחור בבורסות גדולות רבות כולל קראקן.

LimeWire תשיק בסופו של דבר מוזיקה ווידאו בינה מלאכותית. המטרה הסופית היא לבנות סטודיו AI מרובה תוכן המאפשר למשתמשים ליצור רצועות מוזיקה מלאות ותוכן וידאו מתוחכם באמצעות AI.

LimeWire מאפשר למשתמשים להטביע באופן אוטומטי תוכן שנוצר בינה מלאכותית כ-NFTs ב-Polygon ו-Algorand blockchain.

קרא סקירה →

בקר ב-LimeWire →

5. לילה קפה

תחילת העבודה ב-NightCafe - ממשק סטודיו

לילה קפה הוא אחד השמות הגדולים בעולם של מחוללי אמנות בינה מלאכותית. זה ידוע כבעל יותר אלגוריתמים ואפשרויות מאשר גנרטורים אחרים, אבל זה גם קל מאוד למשתמשים מתחילים להתרשם. לילה קפה מבוססת על מערכת אשראי, אבל יש לה נדבך חינמי נדיב, והרבה אפשרויות "להרוויח" קרדיטים על ידי השתתפות בקהילה. ניתן גם לקנות זיכויים ולהשתמש בקוד UNITEAI להנחה של 15%.

להלן כמה מהמאפיינים העיקריים של לילה קפה:

  • אתה הבעלים של היצירות שלך
  • יותר אלגוריתמים ממחוללים אחרים
  • הרבה שליטה למשתמשים מתקדמים
  • קבל קרדיטים על ידי השתתפות בקהילה
  • הרבה תכונות חברתיות, וקהילה תוססת ומועילה
  • ארגן את היצירות שלך לאוספים
  • הורדה בכמות גדולה של כל התמונות שלך
  • צור סרטונים
  • קנה הדפס של יצירות האמנות שלך

בעוד שהאלגוריתמים הבסיסיים משתנים תמיד בכל מחוללי אמנות הבינה המלאכותית המפורטים כאן, לילה קפהרשימת התכונות האחרות של זה היא מה שמייחד אותה.

השתמש בקוד UNITEAI לקבלת 15% הנחה על התשלום הראשון שלך.

קרא סקירה →

בקר ב-NightCafe →

6. אמצע מסע

כיצד להשתמש ב-Midjourney - Ai Text To Image Generator - מדריך למתחילים

Midjourney לא צריכה היכרות, היא מציעה יכולות יצירת אמנות מדהימות, הבעיה היחידה היא שאתה צריך להשתמש באפליקציית Discord Instant Messenger, שעבור משתמשים רבים היא שובר עסקאות. משתמשים יכולים ליצור אינטראקציה עם הבוט MidJourney על ידי שליחת הודעה ישירה או על ידי הזמנתו לשרת אחר בשרת הדיסקורד הרשמי שלהם.

Midjourney היא פלטפורמת בינה מלאכותית ושירות שפותחה ומתוחזקת על ידי מעבדת המחקר העצמאית המבוססת על סן פרנסיסקו, Midjourney, Inc. היא מייצרת תמונות המבוססות על תיאורים טקסטואליים, הידועים כ"הנחיות", בדומה לטכנולוגיות כמו DALL-E של OpenAI ו-Stability AI של דיפוזיה יציבה.

הפלטפורמה ידועה בעיקר ביצירת תמונות פוטו-ריאליסטיות אך דורשת שליטה בהנדסת דחפים ולמרבה הצער היא זמינה רק למשתמשי אפליקציית Discord.

בקר ב-Midjourney →

7. Shutterstock

Generative AI Creative Pros 15s 16x9 | Shutterstock

Shutterstock היא חברה מבוססת הנסחרת בבורסת ניו יורק (NYSE). הם מספקים צילום מלאי, צילומי מלאי, מוזיקה במלאי, כלי עריכה ונכון לשנת 2023 הם מספקים את הכלים הטובים ביותר ליצור תמונות ואמנות משלך. זה הושג על ידי שילוב מערכת ה-AI של OpenAI של DALL-E 2 לייצור תמונות.

DALL-E היה מחליף משחקים, וגרסה 2 אפילו טובה יותר. DALL-E 2 הוא יורש שנועד ליצור תמונות מציאותיות יותר ברזולוציות גבוהות יותר שיכולות לשלב מושגים, תכונות וסגנונות.

יתר על כן, מה שמייחד את פתרון Shutterstock הוא השילוב של מערכת יצירת בינה מלאכותית מתקדמת זו עם קלות השימוש בפלטפורמת Shutterstock. הם שלטו ב-UX (ממשק משתמש) והם הופכים אותו למהיר ופשוט להתחיל.

יש 3 שלבים פשוטים:

  1. דמיינו כל דבר! לאחר מכן הקלד אותו בשורת החיפוש. לחץ על צור.
  2. Shutterstock מייצרת כמה גרסאות לבחירתך.
  3. ערוך את התמונה ב-Create, אם תרצה. או פשוט רישיון והורד.

אתה יכול לתת רישיון של עד 10 תמונות שנוצרו על ידי AI בחינם עם הצעת ניסיון חינם של Shutterstock.

בקר ב- Shutterstock →

8. אדובי גחלילית

למד כיצד להשתמש ב-Adobe Firefly | הדרכה של 5 דקות | Adobe Creative Cloud

Adobe Firefly היא חבילת בינה מלאכותית מקיפה של Adobe המאפשרת למשתמשים להעלות בקלות תמונות שובות לב ונכסים מגוונים באמצעות הקסם של הנחיות טקסט. מה שמייחד את Firefly הוא שהיא עברה הכשרה קפדנית אך ורק על תמונות מורשות ותוכן ברשות הציבור. גישה בטוחה למותג זו הופכת אותו לבחירה אידיאלית עבור מאמצי עיצוב מסחרי, ומעניקה אמון ביושרה שלו.

עם Adobe Firefly, משתמשים יכולים ליצור בצורה חלקה מגוון רחב של אלמנטים ויזואליים, כולל תמונות, וקטורים ואפקטי טקסט. הממשק האינטואיטיבי של הכלי פונה גם לחובבי מתחיל וגם לאנשי מקצוע ותיקים בתעשיית העיצוב, ומבטיח חוויה ידידותית לכולם. השילוב של Firefly עם תוכניות אחרות של Adobe, כמו תכונת המילוי היצירתי של Photoshop ותאימות עם Illustrator ו-Adobe Express, משפרת עוד יותר את הרבגוניות שלה ומייעלת את תהליך היצירה.

להלן כמה מהתכונות העיקריות של Adobe Firefly:

  • מאומן אך ורק על תמונות מורשות ותוכן ברשות הציבור.
  • יצירת נכסים רב-תכליתית
  • אינטגרציה עם Adobe Ecosystem
  • ממשק ידידותי למשתמש
  • אחריות ושקיפות

בקר ב-Adobe Firefly →

9. DALL-E3

היכרות עם DALL·E 3

DALL-E 3 הוא מחולל תמונות AI שפותח על ידי OpenAI. תוך דקות ספורות, אתה יכול ליצור תמונות מציאותיות ביותר עם ה-AI. 

DALL-E 3 מראה פוטנציאל מדהים. לפי OpenAI, הכלי יכול לשמש ליצירת איורים, עיצוב מוצרים ויצירת רעיונות חדשים לעסקים. 

הממשק הקל לשימוש של DALL-E 3 מאפשר לכל אחד ליצור תמונות באיכות גבוהה עם AI. המשמעות היא שלא רק אמנים מקצועיים ימצאו ערך ב-DALL-E 3, אלא שגם אמנים חובבים יכולים להשתמש בכלי. 

אחד הכלים הטובים ביותר שמציע DALL-E 3 הוא מברשת הצבע שלו, המאפשרת לך להוסיף פרטים כמו צללים, הדגשות ועוד לתמונה שלך. כלים כמו המכחול מאפשרים לך ליצור תמונות מורכבות עם מספר שכבות, כל אחת מותאמת אישית עם המאפיינים שלה. 

להלן כמה מהתכונות העיקריות של DALL-E 3: 

  • תמונות מציאותיות מאוד תוך דקות
  • צור איורים
  • עיצוב מוצרים
  • ממשק קל לשימוש
  • התאם אישית שכבות מרובות של תמונה

בקר ב-Dall-E 3 →

10. מגדל אמנות

היכרות עם Artbreeder

אחד השמות הידועים ביותר בקרב מחוללי אמנות בינה מלאכותית הוא Artbreeder, שהוא משפר איכות תמונה. הכלי מאפשר לך לייצר וריאציות שונות של תמונה באמצעות שימוש בלמידת מכונה. 

אתה יכול ליצור נופים, דמויות אנימה, פורטרטים ויצירות אמנות שונות בפלטפורמה אחת. חלק מהכלים האחרים כוללים את היכולת לשנות תווי פנים כמו צבע עור, שיער ועיניים. אתה יכול גם להפוך תמונות לדמויות מונפשות. 

מאפיין נוסף של Artbreeder הוא שהוא מציע אלפי איורים ומאפשר לך לנהל אותם בתיקיות. לאחר מכן ניתן להוריד את התוצאות בפורמט JPG או PNG. 

להלן כמה מהתכונות העיקריות של Artbreeder:

  • משפר איכות תמונה
  • הפק וריאציות שונות של תמונה
  • נופים, דמויות אנימה, פורטרטים
  • שלל איורים בתיקיות
  • פורמטים JPG ו-PNG

בקר ב-Artbreeder →

בונוס # 1: מחולל חלומות עמוקים

כיצד להשתמש ב-Deep Dream Generator AI

עוד אחד ממחוללי אמנות הבינה המלאכותית הטובים ביותר הוא Deep Dream Generator של Aifnet. אחד ממחוללי האמנות הפופולריים ביותר של AI בשוק, Deep Dream הוא כלי מקוון המאפשר לך ליצור תמונות ריאליסטיות עם AI. 

Deep Dream מסתמך על רשת עצבית שהוכשרה עם מיליוני תמונות. זה קל לשימוש, רק דורש ממך להעלות תמונה לפני שהכלי יוצר תמונה חדשה המבוססת על המקור. 

אחד היישומים העיקריים של Deep Dream הוא להשתמש בו ליצירת יצירות אמנות, מכיוון שהוא משתמש בסגנונות ציור שונים כדי ליצור תמונות שנראות ממקומות שונים או מפרקי זמן שונים. 

הכלי מאפשר לבחור קטגוריה כמו חיות או נופים לפני שהוא יוצר תמונה מציאותית על פיה. נוסף על כל זה, Deep Dream מאפשר לך לבחור thrסגנונות ee: Deep Style, Thin Style או Deep Dream. לאחר בחירת סגנון, תוכל לצפות בתצוגה מקדימה של התמונה.

הם גם שחררו טקסט משלהם לתוכנת Image שהם קראו להם Text 2 Dream.

הנה כמה מהמאפיינים העיקריים של Deep Dream: 

  • יוצר תמונות מציאותיות עם AI
  • רשת עצבית מאומנת על מיליוני תמונות
  • סגנונות ציור שונים
  • קטגוריות של תמונות
  • שלושה סגנונות נפרדים
  • טקסט לתמונה

בקר ב-Deep Dream Generator →

בונוס # 2: starryai

כיצד ליצור אמנות באמצעות AI - starryai

StarryAI הוא מחולל אמנות AI המאפשר לך להפוך את האמנות ל-NFTs. זה לא דורש שום קלט מהמשתמש. זה יכול לעבד תמונות עם אלגוריתם למידת מכונה. 

אחד החלקים הטובים ביותר ב-StarryAI הוא שהוא נותן לך בעלות מלאה על התמונות שנוצרו לשימוש אישי או מסחרי. הוא פועל כמחולל NFT בחינם, שזוהי נקודת המכירה העיקרית שלו. הטכנולוגיה משתפרת כל הזמן, אבל כבר היו דוגמאות מדהימות לאמנות שנוצרה עם האפליקציה. 

להלן כמה מהתכונות העיקריות של StarryAI:

  • מחולל תמונות אוטומטי
  • אין קלט משתמש
  • טקסט לתמונה
  • פועל כמחולל NFT בחינם

בקר ב-StarryAI →

בונוס # 3: מסלול ML

כיצד להשתמש בהקלת אנימציה בטקסט ובווידאו | מסלול המראה

Runway ML מאפשר לך ליצור תמונות על ידי אימון ושימוש במודלים של למידת מכונה. בעזרת הכלי יוצרים מודלים שמייצרים סגנונות תמונה ריאליסטיים במגוון דרכים. נוסף על כך, אתה יכול להשתמש ב-Runway ML כדי ליצור אנימציות ומודלים תלת מימדיים. 

אם ברצונך ליצור פרויקטי וידאו, Runway ML כולל כלי עורך וידאו המאפשר לך להחליף את תמונות הרקע של סרטונים. 

חלק מהכלים המשמשים את Runway ML כוללים ניתוח תנועה יחסי, המאפשר לו לנתח את מה שאתה מנסה לעשות. יש לו גם זיהוי אובייקטים מחוץ לקופסה, שעוזר לך לזהות בקלות אובייקטים בתמונות או בסרטונים. 

להלן כמה מהמאפיינים העיקריים של Runway ML:

  • שיתוף פעולה בפרויקטים
  • צור תמונות ריאליסטיות
  • צור אנימציות ומודלים תלת מימדיים
  • כלי עורך וידאו
  • ניתוח תנועה יחסית

בקר במסלול ML →

<br> סיכום

מחוללי אמנות AI של טקסט לתמונה מייצגים טכנולוגיה חדשנית שהופכת תיאורים כתובים לאמנות חזותית. כלים מתקדמים אלה מנתחים טקסט כדי להבין את הקשר, אובייקטים, תכונות ורגשות, ולאחר מכן מתייחסים למאגרי מידע עצומים של תמונות וסגנונות אמנותיים כדי ליצור יצירות אמנות ייחודיות. מחוללי אמנות ה-AI המובילים משתנים ביכולות, מיצירת גרפיקה פשוטה ועד להפקת תמונות מורכבות ברזולוציה גבוהה. כלים אלה נותנים מענה לצרכים מגוונים, עוזרים למעצבים להתגבר על חסימות יצירתיות, מסייעים למשווקים ביצירת תוכן ויזואלי ומאפשרים לחובבים להחיות את המושגים הדמיוניים שלהם.

בעוד שתפקידם העיקרי הוא להמיר טקסט לתמונות, פלטפורמות רבות מציעות תכונות נוספות המשפרות את השימושיות שלהן. אלו כוללים טרנספורמציות של סקיצה לאמנות, מסנני תמונות בינה מלאכותית, הסרת אובייקטים, הסרת רקע, שיפורי טקסט ולוגו, וכן שיפור קנה המידה של התמונה. תכונות אלה דוחפות ביחד את גבולות הפוטנציאל היצירתי של AI, תוך שילוב טכנולוגיה ואמנות בצורה חלקה.

לסיכום, מחוללי אמנות בינה מלאכותית של טקסט לתמונה מחוללים מהפכה באופן יצירת תוכן חזותי, ומציעים שליטה ויצירתיות חסרי תקדים למשתמשים בתחומים שונים. כלים אלה מדגימים את ההתקדמות המדהימה ב-AI ו למידת מכונה, המציג את יכולתה של הטכנולוגיה להתרחב לאזורים שנשלטים באופן מסורתי על ידי היצירתיות האנושית.

אלכס מקפרלנד הוא עיתונאי וסופר בינה מלאכותית הבוחן את ההתפתחויות האחרונות בתחום הבינה המלאכותית. הוא שיתף פעולה עם סטארט-אפים ופרסומים רבים של AI ברחבי העולם.

שותף מייסד של unite.AI וחבר ב- המועצה הטכנולוגית של פורבס, אנטואן הוא א עתידן שהוא נלהב מהעתיד של AI ורובוטיקה.

הוא גם המייסד של Securities.io, אתר אינטרנט המתמקד בהשקעה בטכנולוגיה משבשת.

הודעות האחרונות