צור קשר
מערך ( [ID] => 1 [user_firstname] => Antoine [user_lastname] => Tardif [כינוי] => Antoine Tardif [user_nicename] => מנהל מערכת [display_name] => Antoine Tardif [user_email] => [מוגן בדוא"ל]
    [user_url] => [user_registered] => 2018-08-27 14:46:37 [user_description] => שותף מייסד של unite.AI וחבר ב- המועצה הטכנולוגית של פורבס, אנטואן הוא א עתידן שמתלהב מהעתיד של AI ורובוטיקה. הוא גם המייסד של Securities.io, אתר אינטרנט המתמקד בהשקעה בטכנולוגיה משבשת. [user_avatar] => 


)

הכי טוב

10 מחוללי הקול הטובים ביותר בינה מלאכותית (יוני 2024)

מְעוּדכָּן on

Unite.AI מחויבת לתקני עריכה מחמירים. אנו עשויים לקבל פיצוי כאשר תלחץ על קישורים למוצרים שאנו בודקים. אנא צפו שלנו גילוי נאות.

הופעת הבינה המלאכותית חוללה מהפכה בהיבטים רבים של הטכנולוגיה, ואחד התחומים המרגשים והמתפתחים ביותר הוא יצירת קול בינה מלאכותית. כיום, מחוללי קול בינה מלאכותית מתוחכמים ומגוונים מאי פעם, ומציעים מגוון של קולות שניתן להתאים לצרכים ולהעדפות שונות. מיצירת קריינות מציאותיות עבור סרטונים ופודקאסטים ועד סיוע בתכונות נגישות עבור אפליקציות ותוכנות, מחוללי קול בינה מלאכותית משנים את הדרך בה אנו מתקשרים עם תוכן דיגיטלי.

במאמר זה אנו דנים ומפרטים את 10 מחוללי הקול הטובים ביותר של AI הקיימים בשוק. כלים אלה בולטים באיכות יוצאת דופן, מגוון הקולות, קלות השימוש והתכונות החדשניות שלהם. בין אם אתה יוצר תוכן שמחפש קול שנשמע טבעי לקריינות, מפתח המעוניין לשלב פונקציונליות קולית באפליקציות שלך, או סתם סקרן לגבי היכולות של AI בסינתזה קול, המחוללים הללו מציעים הצצה מרתקת לעתיד של קול אוטומטי. טֶכנוֹלוֹגִיָה. בואו לחקור את מחוללי הקול הבינה המלאכותית האלו מהשורה הראשונה ולגלות אילו הם הטובים ביותר עבור צרכנים ועסקים כאחד.

1. Lovo.ai

פלטפורמת התוכן המופעלת על ידי AI All-In-One | Genny מאת LOVO

Lovo.ai הוא מחולל קול מבוסס בינה מלאכותית ופלטפורמת טקסט לדיבור, שזכה לשבחים בזכות הממשק הידידותי שלה והפקת הקולות המחקים באופן הדוק דיבור אנושי. פלטפורמה זו מציעה מגוון רחב של קולות, הנותנת מענה למגזרים שונים כמו בידור, בנקאות, חינוך, משחקים וחדשות. השיפור המתמשך שלה במודלים של סינתזת קול תפס את תשומת הלב של ארגונים בולטים ברחבי העולם, ומיצב את Lovo.ai כמובילה בתחום סינתזת הקול.

לאחרונה, LOVO הציגה את Genny, מחולל קול מתקדם של AI המשלב פונקציונליות של טקסט לדיבור עם תכונות עריכת וידאו. Genny מסוגלת להפיק קולות מציאותיים ביותר, דמויי אנוש, מה שהופך אותה לכלי בעל ערך עבור יוצרי תוכן שיכולים גם לערוך את הסרטונים שלהם במקביל.

Genny מספקת גישה ליותר מ-500 קולות AI, הזמינים ביותר מ-20 רגשות ו-150 שפות, מה שמבטיח איכות צליל מציאותית ברמה מקצועית. המשתמשים נהנים ממגוון אפשרויות התאמה אישית, לרבות עורך הגייה, ובקרות להדגשה, מהירות וגובה גובה, המאפשרים פלט דיבור מכוון ומותאם אישית.

מאפיינים:

  • הספרייה הגדולה בעולם של קולות של למעלה מ-500 קולות AI
  • שליטה מפורטת עבור מפיקים מקצועיים באמצעות עורך הגייה, הדגשה ובקרת גובה הצליל.
  • יכולות עריכת וידאו המאפשרות לך לערוך סרטונים בו זמנית תוך יצירת קריינות.
  • מסד נתונים של משאבים של קריאות ביניים לא מילוליות, אפקטים קוליים, מוזיקה ללא תמלוגים, תמונות מלאי וסרטונים

עם 150+ שפות זמינות, תוכן יכול להיות מקומי בלחיצת כפתור.

קרא סקירה →

בקר ב-Lovo →

2. מרפי

צור והתאמה אישית של הודעות קוליות | Murf AI

Murf עומדת בחוד החנית של טכנולוגיית ייצור הקול בינה מלאכותית, ומציעה פתרון מוביל הן לאנשים פרטיים והן לעסקים שמטרתם להעלות את פרויקטי האודיו שלהם. תוך שימוש באלגוריתמים מתוחכמים של AI וטכניקות למידה עמוקה, מחולל הקול המקוון הזה הופך טקסט כתוב לדיבור שהוא טבעי ודומה להפליא. Murf, המוכר כאחד ממחוללי הקול הבינה מלאכותית המצטיינים ביותר הזמינים כיום, הוא מיומן בהמרת טקסט לדיבור, קריינות ותכתיבים, והוכח כי הוא בעל ערך רב עבור מפתחי מוצר, פודקאסרים, מחנכים ואנשי מקצוע בעולם הארגוני.

היכולת של Murf להפיק קולות בעלי צליל אותנטי במהירות ועם קלט משתמש מינימלי מייחדת אותו. הפלטפורמה מתהדרת בספרייה עצומה של למעלה מ-110 קולות ב-15 שפות, מה שהופך אותה לרב-תכליתית עבור מספר עצום של יישומים. כיוצר קול, Murf מצטיין ביצירת קולות סינתטיים המשכפלים מקרוב את הניואנסים והגוונים של הדיבור האנושי. Murf מתרחק מהצליל המונוטוני והרובוטי הטיפוסי של קולות שנוצרו על ידי מחשב, ומציע קולות טקסט לדיבור (TTS) שהם מציאותיים במיוחד וללא פגמים, מה שמשפר את האיכות וההשפעה של תוכן אודיו במגזרים שונים.

להלן כמה מהתכונות העיקריות של Murf:

  • ספרייה גדולה של קולות ושפות
  • סגנונות דיבור רגשיים אקספרסיביים
  • גובה קול וכוונון עדין
  • תמיכה בקלט אודיו וטקסט

קרא סקירה →

בקר ב- Murf →

3. סִינתֶזָה

וידאו ל-Client Onboarding AI - סטודיו Synthesys AI

Synthesis בולט כמחולל קול בינה מלאכותית ועוצמתית, המאפשרת למשתמשים ליצור ללא מאמץ קריינות וסרטוני AI ברמה מקצועית בכמה קליקים בלבד.

בחזית פיתוח האלגוריתמים להמרת טקסט לקול ווידאו, פלטפורמה זו מותאמת ליישומים מסחריים. דמיינו את היכולת להעלות במהירות את סרטוני ההסבר או מדריכי המוצר של האתר שלכם עם תוספת של קול אנושי שנשמע טבעי. Synthesys רותמת את הכוח של טכנולוגיות Text-to-Speech (TTS) ו-Text-to-Video (TTV) כדי להפוך תסריטים כתובים למצגות מדיה מרתקות וחיות, מה שמייעל את תהליך יצירת התוכן בצורה יוצאת דופן.

מספר עצום של תכונות מוצעות כולל:

  • בחר מתוך ספרייה גדולה של קולות מקצועיים: 34 נשים, 35 גברים
  • צור ומכור קריינות ללא הגבלה לכל מטרה
  • קולות אמיתיים ביותר בניגוד לפלטפורמות מתחרות
  • הבחירה של הדגשת מילים ספציפיות כדי להיות מסוגלים להביע מגוון של רגשות כמו אושר, התרגשות, עצב וכו'.
  • הוסף הפסקות כאשר המשתמש רוצה להעניק לקריינות תחושה אנושית עוד יותר.
  • מצב תצוגה מקדימה כדי לראות תוצאות במהירות ולהחיל שינויים מבלי לאבד זמן בעיבוד.
  • השתמש עבור סרטוני מכירה, מכתבים, אנימציות, מסבירים, מדיה חברתית, פרסומות טלוויזיה, פודקאסטים ועוד.

קרא סקירה →

בקר ב- Synthesys →

4. Voice Over מאת Speechify

אולפן Voice Over של Speechify!

Speechify מיומנת בהפיכת טקסט מפורמטים שונים לדיבור שנשמע טבעי וקולח. פלטפורמה רב-תכליתית זו פועלת באופן מקוון ומאפשרת להמיר טקסט מקובצי PDF, מיילים, מסמכים או מאמרים לאודיו, ומציעה אלטרנטיבה לקריאה. למשתמשים יש את הגמישות להתאים את מהירות הקריאה להעדפותיהם והם יכולים לבחור מתוך מבחר נרחב של למעלה מ-200 קולות בצלילים טבעיים.

תוכנה חכמה זו מסוגלת לזהות למעלה מ-15 שפות שונות בטקסט ומצטיינת בהמרת אפילו טקסט מודפס סרוק לאודיו ברור ומובן. יכולות כאלה הופכות את Speechify לכלי רב עוצמה עבור כל מי שמחפש להאזין לתוכן כתוב תוך כדי תנועה או למטרות נגישות.

להלן כמה מהתכונות המובילות של Speechify:

  • מבוסס אינטרנט עם הרחבות Chrome ו-Safari
  • למעלה מ-200 קולות באיכות גבוהה לבחירה
  • יותר מ-20 שפות ומבטאים
  • בקרות גרעיניות על המגרש, הטון והמהירות
  • זכויות שימוש מסחריות
  • פסקולים מותאמים אישית

קוד הנחה של 30%: SPEECHIFYPARTNER30

קרא סקירה →

בקר ב-Speechify →

5. מעבדות WellSaid

הכירו את קולות הבינה המלאכותית של WellSaid Labs

WellSaid היא פלטפורמה חדשנית מבוססת אינטרנט המיועדת ליצירת קריינות באמצעות קולות AI Generative. כלי זה בולט עם מגוון רחב של קולות בינה מלאכותית שתמיד מוכנים ליצור קריינות מהר ככל שתוכל להזין טקסט. מה שמייחד את WellSaid מהמתחרות שלה הוא האיכות המציאותית להפליא של קולות ה-AI שלה, שדורגו כמציאותיים כמו הקלטות אנושיות בפועל.

הפלטפורמה מיומנת במיוחד במתן הקול המושלם עבור כל מודול הדרכה. משתמשים יכולים לעבור אודישן של למעלה מ-50 קולות AI, ולחקור מגוון סגנונות דיבור, מגדרים ומדגשים בזמן אמת, מה שמאפשר חווית אודיו מותאמת במיוחד. הפלטפורמה מעודדת יצירתיות, ומציעה אפשרות למזג קולות שונים להדרכה מבוססת תרחישים.

תכונה בולטת של WellSaid היא ספריית ההגייה שלה, המעניקה למשתמשים שליטה מלאה על הקריינות. הכלי הייחודי הזה מאפשר לך ללמד את הבינה המלאכותית במדויק כיצד לבטא מונחים או ביטויים ספציפיים, ומבטיח שהסיפור שלך יסופר בדיוק כפי שאתה מדמיין.

חלק מהתכונות כוללות:

  • מגוון קולות זמין 24/7
  • מעל 50 קולות AI
  • אימון הגייה בעת הצורך
  • אין כישרון או צווארי בקבוק באולפן
  • עדכונים ועריכה ללא רבב תוך דקות
  • עיבוד מהיר פי שניים מהתסריט המדובר

קרא סקירה →

בקר ב-WellSaid Labs →

6. ElevenLabs

היכרות עם: ספריית קול | ElevenLabs

ElevenLabs היא פלטפורמת טקסט לדיבור המופעלת על ידי בינה מלאכותית הממירה טקסט כתוב לדיבור שנשמע טבעי, הפלטפורמה כוללת ממשק נקי וקולות בינה מלאכותית הכי מציאותית שיש. סבירותו, התמיכה המסור והשיקולים האתיים שלו משפרים את כוח המשיכה שלו.

הקולות שנוצרו הם חלק מקולות ה-AI האותנטיים והאקספרסיביים מכל כלי, עד כדי כך שקשה להבחין ביניהם מקולות אנושיים אותנטיים. זוהי הפלטפורמה המושלמת לחיסכון בזמן וכסף בהקלטת קריינות עבור ספרי אודיו, סרטונים, פודקאסטים ועוד!

  • מחולל הקול ה-AI הכי אנושי בשוק.
  • תחילת העבודה היא פשוטה; אין צורך בכרטיס אשראי.
  • ממשק נקי וידידותי למשתמש.
  • תוכנית חינמית לחלוטין עם תוכניות משתלמות ליחידים ולצוותים.
  • תמיכה ייעודית ומגיבה עם המון משאבים מועילים.

קרא סקירה →

בקר ב-ElevenLabs →

7. סְטִירָה קַלָה

פליקי - טקסט לווידאו וטקסט לדיבור

פליקי הופכת את תהליך יצירת תוכן אודיו ווידאו למשימה חסרת מאמץ, הדומה לכתיבה פשוטה, באמצעות העורך מבוסס התסריט שלה. עם הכלי הזה, אתה יכול ליצור במהירות סרטונים הכוללים קריינות מציאותיות, כולם מופעלים על ידי טכנולוגיית AI. הספרייה הנרחבת של פליקי מתהדרת בלמעלה מ-2000 קולות טקסט לדיבור מציאותיים ביותר מ-75 שפות.

מה שמייחד את Fliki הוא השילוב שלה בין יכולות AI טקסט לווידאו וטקסט לדיבור, המציעות פלטפורמה מקיפה לכל צרכי יצירת התוכן שלך. הרבגוניות של Fliki מאפשרת לך לייצר מגוון רחב של תוכן וידאו. בין אם מדובר בסרטונים חינוכיים, קטעי הסבר, הדגמות מוצרים, פוסטים במדיה חברתית, סרטוני YouTube, TikTok Reels או פרסומות וידאו, Fliki מספקת את הכלים להחיות את החזון היצירתי שלך בפורמטים ובפלטפורמות שונות.

  • השתמש בטקסט כדי להפוך הנחיות לסרטונים
  • 2000 קולות טקסט לדיבור מציאותיים
  • 75 + שפות
  • אין צורך בניסיון בעריכת וידאו

בקר ב- Fliki →

8. השתנה

פרומו שונה

Altered Studio מייצג את חזית טכנולוגיית עריכת האודיו, ומשלב בצורה חלקה כלים שונים של AI קולי באפליקציה אחת וידידותית למשתמש. פלטפורמה חדשנית זו נגישה הן באופן מקוון והן כיישום מקומי ב-Windows וב-Mac, תוך שימוש במשאבי המחשוב של המכשיר.

חבילת הכלים של Voice AI שמציע Altered Studio משפרת מאוד את זרימות העבודה של דיבוב, וכוללת פונקציונליות כמו תמלול, קריינות, טקסט לדיבור ותרגום.

תכונה בולטת של Altered Studio היא הטכנולוגיה המתקדמת של דיבור לדיבור, ביצועים לביצועים Speech Synthesis, המגדירה מחדש את גבולות יכולות עריכת השמע. טכנולוגיה חדשנית זו כוללת אפשרות להפוך את הקול שלך לפרופיל קול מותאם אישית. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים לתמלל, להוסיף קריינות באמצעות טקסט לדיבור, ולתרגם קבצי אודיו, מה שהופך אותה לכלי מקיף לצרכי עריכת אודיו מגוונים.

התכונות העיקריות כוללות:

  • צור קול ספציפי. זה יכול להיות קולו של שחקן מפורסם, כישרון קול שובה לב, חבר או סבא וסבתא.
  • השתמש כמו חיים טקסט לדיבור כדי להוסיף Voice-Over לתוכן שלך ב 70+ שפות.
  • החל מהערות אודיו אישיות ועד לשיחות פגישות ארוכות, מהיר ו תמלול מדויק נמצא במרחק קליק אחד בלבד.
  • שילוב של Google Drive, עבוד בקלות מכל מקום ושתף קבצים בקלות.
  • עורך קול יכול להקליט ישירות מהדפדפן דרך המיקרופון או כל מכשיר הקלטה אחר.
  • ייבא וייצא את הקבצים שלך בפורמטים רבים ושונים, ללא אובדן וגולמי.
  • ספקטרוגרמה והדמיית ספקטרום במרחק לחיצה אחת, לניתוח תדרים מפורט.

בקר ב- Altered →

9. play.ht

היכרות עם PlayHT Turbo: מודל הבינה המלאכותית המהירה ביותר לטקסט לדיבור עבור בינה מלאכותית לשיחה

Play.ht בולט כמחולל טקסט-לדיבור מתקדם של AI, המשתמש בטכנולוגיה מתקדמת של ענקיות התעשייה כמו יבמ, מיקרוסופט, אמזון וגוגל להפקת אודיו וקולות. כלי זה מצטיין בהפיכת טקסט לקולות שנשמעים טבעיים, ומציע את הנוחות של הורדת קריינות שנוצרו בפורמטים MP3 ו-WAV.

עם Play.ht, למשתמשים יש את הגמישות לבחור סוג קול ולהזין טקסט על ידי ייבוא ​​או הקלדה ישירות לתוך הכלי. לאחר מכן, הטקסט הזה מומר בצורה חלקה לקול שדומה מאוד לדיבור אנושי. הכלי מציע גם את היכולת לחדד את פלט האודיו באמצעות תגי SSML, סגנונות דיבור שונים והגיות מותאמות אישית.

מותגים ידועים כמו Verizon ו-Comcast משתמשים ב-Play.ht, עדות ליעילותו ואיכותו בתחום טכנולוגיית הקול שנוצרת בינה מלאכותית.

להלן כמה מהתכונות העיקריות של Play.ht:

  • המרת פוסטים בבלוג לאודיו
  • שלב סינתזת קול בזמן אמת
  • מעל 570 מבטאים וקולות
  • קריינות מציאותיות לפודקאסטים, סרטונים, למידה מתוקשבת ועוד

קרא סקירה →

בקר ב-Play.ht →

10. דומים

Resemble.ai בולט בתחום הטכנולוגיה של טקסט לדיבור (TTS), בעיקר בזכות יכולתו ליצור קולות AI טבעיים במיוחד דמויי אדם. בליבת ההיצע שלה נמצאים דגמי TTS מתקדמים שעושים יותר מאשר רק לייצר דיבור; הם מחדירים אותו ברגש אותנטי ובטווח דינמי, מה שהופך את התוכן למציאותי להפליא.

תכונה מרכזית של Resemble.ai היא המבחר הנרחב של קולות AI. הפלטפורמה מארחת שוק מגוון, הכולל למעלה מ-40 קולות AI מוכנים לשימוש הכוללים מגוון מאפיינים והדגשים בינלאומיים. כל קול מעוצב בקפידה כדי לשקף את הדקויות והניואנסים של הדיבור האנושי, מה שהופך אותם למתאימים למגוון רחב של יישומים.

שיבוט קולי AI המותאם אישית של Resemble.ai הוא תכונה משמעותית נוספת. טכנולוגיה זו מאפשרת יצירת העתקות קול מותאמות אישית בדיוק רב. משתמשים יכולים להעלות נתוני קול קיימים או להקליט דגימות חדשות באמצעות כלי ההקלטה הקל לשימוש של הפלטפורמה, המאפשר שיבוט של כל קול בעל אותנטיות גבוהה.

תכונות עיקריות המתמקדות ביצירת קול בינה מלאכותית:

  • למעלה מ-40 קולות בינה מלאכותית זמינים, כולל מגוון של מבטאים בינלאומיים עבור יישומים מגוונים.
  • יכולת שיבוט קולי בינה מלאכותית מותאמת אישית, המבטיחה דיוק גבוה והתאמה אישית.
  • ספרייה רחבה של קולות המתאימה לכל דבר, החל משימוש תאגידי ועד בידור.
  • טכניקות אפנון קול מתקדמות המאפשרות קריינות דינמיות, מודעות להקשר.
  • אינטגרציה ומדרגיות נעשות בקלות עם API ידידותי למשתמש.
  • מפשט את יצירת התוכן, במיוחד עבור קריינות ברמה מקצועית.
  • ממיר טקסט לדיבור עבור משתמשים לקויי ראייה, משפר את הנגישות.

בקר ב-Resemble →

<br> סיכום

לסיכום, תחום מחוללי הקול של AI מסומן על ידי התקדמות טכנולוגית מרשימה ומגוון רחב של פונקציונליות הנותנות מענה לצרכי יצירת תוכן אודיו מגוונים. הפלטפורמות הללו מצטיינות בהפקת קולות שהם מציאותיים להפליא, תוך הפיכת טקסט לדיבור המחקה מקרוב את הטונים וההטיות האנושיות. השילוב של אלגוריתמים מתקדמים מחברות טכנולוגיה מובילות משפר את יכולתן, מה שהופך אותן לכלים חזקים עבור יישומים שונים.

מחוללי קול בינה מלאכותית אלה לא עוסקים רק במתן פלטי קול מציאותיים; הם גם ממלאים תפקיד מכריע בהפיכת התוכן לנגיש יותר והגעה לקהל גלובלי באמצעות תמיכה רב לשונית. מיצירת אודיו מרתק עבור סרטונים ופודקאסטים ועד להצעת המרות חלקות של טקסט לדיבור עבור מצגות, הם מייצגים את חוד החנית של טכנולוגיית האודיו. ככל שה-AI ממשיך להתפתח, מחוללי הקול הללו הם מרכזיים בעיצוב העתיד של יצירת תוכן דיגיטלי, ומציעים פתרונות המשלבים קלות שימוש עם תפוקות ברמה מקצועית, המתאימים הן לקריאייטיבים בודדים והן לארגונים בקנה מידה גדול.

אלכס מקפרלנד הוא עיתונאי וסופר בינה מלאכותית הבוחן את ההתפתחויות האחרונות בתחום הבינה המלאכותית. הוא שיתף פעולה עם סטארט-אפים ופרסומים רבים של AI ברחבי העולם.

שותף מייסד של unite.AI וחבר ב- המועצה הטכנולוגית של פורבס, אנטואן הוא א עתידן שהוא נלהב מהעתיד של AI ורובוטיקה.

הוא גם המייסד של Securities.io, אתר אינטרנט המתמקד בהשקעה בטכנולוגיה משבשת.