צור קשר

הכי טוב

10 פלטפורמות תוכנת CRM הטובות ביותר (יוני 2024)

מְעוּדכָּן on

Unite.AI מחויבת לתקני עריכה מחמירים. אנו עשויים לקבל פיצוי כאשר תלחץ על קישורים למוצרים שאנו בודקים. אנא צפו שלנו גילוי נאות.

בעולם העסקים הדינמי, תוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM) הפכה לכלי הכרחי עבור חברות שמטרתן לייעל את האינטראקציות עם הלקוחות, תהליכי המכירה ואסטרטגיות השיווק שלהן. ככל שאנו מנווטים ב-2024, נוף ה-CRM ממשיך להתפתח, ומציע מגוון פתרונות המותאמים לצרכים עסקיים מגוונים. מסטארט-אפים קטנים ועד ארגונים גדולים, פלטפורמת ה-CRM הנכונה יכולה להיות משנה משחק, לספק תובנות, יעילות ויתרון תחרותי.

במדריך זה אנו מתעמקים בכמה מפלטפורמות תוכנת ה-CRM הטובות ביותר בשוק. בין אם אתה מחפש לשפר את מעורבות הלקוחות, להפוך תהליכי מכירה לאוטומטיים או לקבל תובנות מעשיות מהנתונים שלך, הרשימה שלנו תעזור לך למצוא את כלי ה-CRM המושלם שמתאים למטרות העסקיות שלך.

1. כמוסה

כיצד לנהל את הפרויקטים שלך בקפסולה

Capsule CRM מתגלה כבחירה מובילה לעסקים קטנים עד בינוניים, תוך התמקדות באספקת חווית CRM פשוטה אך יעילה. הפלטפורמה מעוצבת כדי לאזן בין פונקציונליות CRM חיונית לבין ידידותיות למשתמש, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור חברות המעוניינות לייעל את מעורבות הלקוחות ותהליכי המכירה שלהן מבלי להסתבך במערכות מורכבות מדי.

בליבת ההיצע של Capsule CRM היא מערכת אינטואיטיבית לניהול אנשי קשר המאפשרת לעסקים לעקוב ולארגן בקפדנות מידע על לקוחות, לקוחות פוטנציאליים, ספקים ולקוחות. מערכת זו מתווספת על ידי תכונת ניהול מסמכים מרכזית, המפשטת את הטיפול בחוזים, הצעות וחשבוניות. כוחה של Capsule טמון ביכולתה לשלב היבטים שונים של CRM לממשק מגובש וידידותי למשתמש.

יתרה מכך, Capsule CRM מצטיין במתן ייצוג חזותי של צינור המכירות, המאפשר לעסקים לנטר ולנהל ביעילות הזדמנויות מכירה. הדמיה זו היא קריטית להבנת השלבים השונים של מחזור המכירות, הערך הפוטנציאלי של העסקאות והסבירות לסגירתן. הפלטפורמה מציעה גם ניהול משימות חזק ושילוב לוח שנה, מה שמבטיח תזמון חלק ומעקב אחר משימות.

תכונות עיקריות של Capsule CRM:

  • ניהול אנשי קשר: מערכת מקיפה לאחסון ושיתוף פרטי התקשרות מפורטים.
  • ניהול מסמכים: טיפול מרוכז במסמכים עסקיים מרכזיים.
  • ויזואליזציה של צינור מכירות: מבט ברור של מחזור המכירות כדי לעקוב אחר התקדמות ולנהל הזדמנויות.
  • שילוב משימות ולוח שנה: ניהול וסנכרון יעיל של משימות ולוחות זמנים.
  • התאמה אישית ואינטגרציות: התאמת ה-CRM לצרכים עסקיים ספציפיים ושילוב עם למעלה מ-50 כלים חיצוניים.

Capsule CRM ידוע לא רק בתכונות המקיפות שלו אלא גם בנגישות ובקלות השימוש שלו, מה שהופך אותו לבחירה מובילה עבור עסקים חדשים בתוכנת CRM. עם תוכנית מתחילים בחינם ומגוון אפשרויות בתשלום, הוא מציע גמישות עבור גדלים ותקציבים שונים של עסקים.

בקר בקפסולה →

2. HubSpot

מדריך HubSpot CRM למתחילים

בתחום של ניהול קשרי לקוחות, HubSpot מתגלה כבחירה בולטת לעסקים שרוצים לבצע קנה מידה בזריזות ובדיוק. HubSpot, הידוע בממשק הידידותי למשתמש, איזן היטב את הפשטות עם מגוון מקיף של תכונות. זה הופך אותו לפתרון אידיאלי לעסקים המחפשים כלי CRM אינטואיטיבי אך חזק. עם ההתפתחות שלה לאורך השנים, HubSpot הוסיפה שפע של תוספי מכירות, אינטגרציות ורכזות אופציונליות שמקיפות שירות, שיווק ועוד, מה שהופך אותה לפלטפורמה רב-תכליתית ודינמית.

פילוסופיית העיצוב של HubSpot מתמקדת בנוחות השימוש, מה שבאה לידי ביטוי בממשק הידידותי שלה באופן עקבי. גישה זו משתרעת על כל היבט של ה-CRM, מהניווט הפשוט ועד לניהול יעיל של אנשי קשר ופעילויות. עיצוב הפלטפורמה מאפשר למשתמשים לגשת לכל מה שהם צריכים במבט חטוף - בין אם זה מידע ליצירת קשר, עסקאות או פעילויות מתוזמנות. ממשק יעיל זה מועיל במיוחד לעסקים הדורשים פתרון CRM שניתן לאמץ במהירות על ידי חברי צוות עם דרגות שונות של מומחיות טכנית.

היבט משמעותי נוסף של HubSpot הוא יכולת ההתאמה שלו לגדלים וסוגים שונים של עסקים. הגרסה החינמית היא ברכה עבור סטארט-אפים ועסקים קטנים, ומציעה תמיכה למשתמשים ללא הגבלה ועד מיליון אנשי קשר. לצרכים מתקדמים יותר, עסקים יכולים לבחור בתוסף Sales Hub, אשר פותח חבילה של כלי מכירה מתוחכמים. מדרגיות זו היא אחת מיתרונות הליבה של HubSpot, המאפשרת לעסקים להתחיל עם אפשרות חזקה וללא עלות ולהרחיב את יכולות הפלטפורמה ככל שהצרכים שלהם גדלים ומתפתחים.

תכונות עיקריות של HubSpot:

  • מסד נתונים מרכזי: מייעל את איחוד מידע הלקוחות, משפר את שיתוף הפעולה בין צוותים.
  • ניהול צינור עסקה: מציע מעקב וניהול מקיף של עסקאות לאורך מחזור המכירות.
  • ניהול משימות: מקל על ארגון וניהול יעיל של משימות במכירות, שיווק ושירות לקוחות.
  • שילוב דוא"ל ושיחות: מפשט את התהליך של רישום מיילים ושיחות, תזמון מעקבים ומעקב אחר מעורבות הלקוחות.
  • דיווח וניתוח: מספק נתונים בעלי תובנות באמצעות דוחות ודשבורדים הניתנים להתאמה אישית, המסייעים בקבלת החלטות אסטרטגיות.

HubSpot עומדת כבעל ברית רב עוצמה לעסקים שמטרתם לייעל את ניהול קשרי הלקוחות שלהם. השילוב של פשטות, תכונות מקיפות ויכולת מדרגיות הופכים אותה לבחירה מועדפת עבור חברות בשלבי צמיחה שונים, המבקשות לשפר את יעילות ה-CRM שלהן במינימום מורכבות.

בקר ב- HubSpot →

3. Pipedrive

מ-0 ל-2.5 מיליון דולר - טיפאני נמנעה מדרמת CRM מסובכת עם Pipedrive

Pipedrive בולטת בתחום ה-CRM מבוסס הענן, לאחר שצברה במהירות מאז הקמתה בשנת 2010. כיום, היא מתהדרת בבסיס משתמשים עולמי של למעלה מ-100,000 עסקים, עדות לאפקטיביות ולמשיכה שלה. תוכנן "על ידי אנשי מכירות, עבור אנשי מכירות", Pipedrive מכוון במיוחד להפוך את תהליך המכירה אינטואיטיבי ויעיל ככל האפשר. העיצוב הידידותי למשתמש והגישה הפרקטית שלו הופכים אותו לבחירה מועדפת, במיוחד עבור עסקים קטנים עד בינוניים.

הפלטפורמה מצטיינת ביצירה וניהול של קווי מכירות, מרכיב קריטי בכל אסטרטגיית מכירה. עם Pipedrive, הגדרת צינור מכירות מותאם אישית היא פשוטה, בין אם באמצעות תבנית קיימת או יצירת אחת מאפס. גמישות זו מאפשרת לעסקים להתאים את שלבי הצינור לתהליך המכירה הספציפי שלהם. בנוסף, היכולת לייבא עסקאות מגיליונות אלקטרוניים או ממערכות CRM אחרות משפרת את יכולת ההתאמה וקלות השימוש שלו.

השילוב של בינה מלאכותית של Pipedrive מייחד אותה בשוק ה-CRM. עוזר המכירות המופעל על ידי בינה מלאכותית הוא גולת הכותרת, המספק הצעות ניתנות לפעולה ואוטומציה של משימות שגרתיות. תכונה זו מנתחת פעולות מכירה ומציעה תובנות לאופטימיזציה של זרימת העבודה במכירות, כגון מעקב אחר פתיחת דואר אלקטרוני וניהול דיונים בקהילה. זה לא רק מסייע בסגירת עסקאות בצורה יעילה יותר, אלא גם מבטיח שצוותי המכירות יישארו ממוקדים ויזומים.

תכונות עיקריות של Pipedrive:

  • ניהול צינור מכירות: מאפשר מעקב יעיל אחר עסקאות, ניטור התקדמות ואיתור צווארי בקבוק פוטנציאליים.
  • ניהול אנשי קשר: מאחסן מידע מפורט על לקוחות, לקוחות פוטנציאליים, ספקים ולקוחות, ומאפשר ניהול מערכות יחסים טוב יותר.
  • ניהול משימות: מייעל את ההקצאה והמעקב אחר משימות במכירות, שיווק ושירות לקוחות.
  • שילוב דוא"ל: מאפשר רישום חלק של מיילים, תזמון מעקבים ומעקב אחר מעורבות.
  • דיווח וניתוח: מספק תובנות חשובות באמצעות לוחות מחוונים מפורטים ודוחות מותאמים אישית.

המשיכה של Pipedrive טמונה בשילוב של ידידותיות למשתמש, כלי ניהול מכירות רבי עוצמה ושימוש חדשני בבינה מלאכותית. היכולת שלה להסתגל לצרכים עסקיים שונים, בשילוב עם סט מקיף של תכונות, הופכת אותה לבחירה משכנעת עבור עסקים המעוניינים לייעל את תהליכי המכירה שלהם ולשפר את יעילות ה-CRM הכוללת.

בקר ב-Pipedrive →

4. סְגוֹר

סגור הדגמת CRM

Close CRM מחולל מהפכה בתהליך המכירה על ידי איחוד הסברה, מעורבות ואוטומציה לפלטפורמה אינטואיטיבית וניתנת להתאמה. על ידי מיזוג כלי מכירה קריטיים כגון דואר אלקטרוני, שיחות והודעות ישירות בתוך ממשק אחד ויעיל, פתרון CRM הכל-באחד הזה מעצים צוותים למכור בצורה יעילה ואפקטיבית יותר.

העיצוב הגמיש שלה מתאים לדרישות הייחודיות של כל צוות, החל מסטארטאפים זריזים ועד ארגונים מבוססים, ומאפשר אינטראקציה דינמית יותר עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות. Close CRM משפר את פעולות המכירות הכוללות על ידי הפחתת המורכבות, מאפשר מחזורי תקשורת מהירים יותר ואוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן, מה שמפנה לנציגי מכירות להתמקד בסגירת עסקאות וטיפוח מערכות יחסים משמעותיות. כלי רב עוצמה זה נועד לא רק לשפר את יעילות המכירות אלא גם להניע שיפורים משמעותיים בביצועי המכירות ובניהול לקוחות בתעשיות שונות.

תכונות עיקריות ויתרונות:

  • התקנה מהירה: משתמשים יכולים לייבא במהירות לידים ואנשי קשר או לעבור ממערכות CRM אחרות עם כלי ייבוא ​​CSV פשוט ואפשרות העברה חינמית בלחיצה אחת.
  • כלי מכירה משולבים: Close CRM משתלב בצורה חלקה עם מיילים, לוחות שנה וכולל שילוב מובנה של שיחות, SMS ו-Zoom, מה שמאפשר לצוותים לתעדף ולהתחבר ללידים ללא מאמץ.
  • אוטומציה של Outreach: באמצעות זרימות עבודה ותזכורות מעקב אוטומטיות, Close CRM מגביר את שיעורי התגובה באופן משמעותי, ולעתים קרובות מציג החזר על ההשקעה תוך מספר שבועות בלבד.

אימוץ ולמידה: Close CRM מיועד להטמעה מהירה, ומאפשר לבעלי עסקים וצוותי מכירות לנתח זרימות עבודה ומדדי ביצועים מרכזיים כדי להניע צמיחה מהירה בהכנסות.

Close CRM זוכה לאמון על ידי צוותי קנה המידה המהיר בעולם ומותאם לתמוך בבעלי עסקים, מובילי מכירות, נציגי מכירות וצוותי תפעול מכירות בסגירת עסקאות נוספות מהר יותר.

בקר בסגור →

5. Formaloo CRM

כיצד לבנות CRM מותאם אישית

Formaloo מחוללת מהפכה בנוף ה-CRM עם פלטפורמת שיתוף הפעולה ללא קוד שלה, שתוכננה במיוחד עבור צוותים לא טכניים. גישה חדשנית זו לתוכנת מעורבות לקוחות מעצימה לעסקים מכל הגדלים ליצור יישומים מותאמים אישית כמו טפסים, סקרים, פורטלי לקוחות ו-CRM ללא צורך במיומנויות תכנות כלשהן. פונקציונליות הגרירה והשחרור שלו בולטת כמאפיין מפתח, מה שהופך אותו לנגיש וידידותי למשתמש עבור מגוון רחב של משתמשים.

הפלטפורמה מציעה מגוון עשיר של אבני בניין, כולל טפסים, טבלאות, רשימות, תרשימים ודוחות. ניתן לשלב אלמנטים אלה בצורה חלקה לבניית יישומים חזקים המותאמים לצרכים עסקיים ספציפיים. לאחר מכן ניתן לשתף יישומים מותאמים אישית אלו בתוך הארגון או לפרסם אותם באופן חיצוני באתרי אינטרנט ובפלטפורמות מדיה חברתית. הרבגוניות הזו הופכת את Formaloo לבחירה אידיאלית עבור עסקים המעוניינים לשפר את מעורבות הלקוחות שלהם ולייעל את התהליכים הפנימיים שלהם.

הגישה של Formaloo ל-CRM היא ייחודית ביכולות ההתאמה האישית שלה. הפלטפורמה מאפשרת לצוותים לעצב ממשקים ייחודיים לנתונים העסקיים שלהם, לטפח חווית ניהול לקוחות מותאמת ויעילה יותר. זה גם מקל על שיתוף פעולה בצוות, עם חללי עבודה שניתן לארגן בצוותים, מחלקות, לקוחות ופרויקטים, מה שמגביר את המאמצים המשותפים של חברי צוות שונים.

תכונות עיקריות של Formaloo CRM:

  • גרור ושחרר אבני בניין: ממשק קל לשימוש עם מגוון רכיבים לבניית יישומים מורכבים.
  • מסדי נתונים יחסיים: מאפשר יצירת מסדי נתונים מתוחכמים לאחסון מידע יעיל ומניפולציה.
  • התאמה אישית של אפליקציה: התאמת ממשקים לנתונים עסקיים ללא צורך בקידוד.
  • שיתוף פעולה קבוצתי: ארגן סביבות עבודה לשיתוף פעולה יעיל בין צוותים ומחלקות שונות.
  • גישה מאובטחת לנתונים: מבטיח גישה מבוקרת לנתונים, שמירה על פרטיות וסודיות.

הפשטות והנגישות של Formaloo הופכים אותה לבחירה בולטת, במיוחד עבור צוותים עם מומחיות טכנית מוגבלת. הוא נמצא בשימוש על ידי למעלה מ-25,000 עסקים ברחבי העולם, עדות ליעילותו ולמשיכה שלו בתעשיות מגוונות. עם הדגש שלה על התאמה אישית וקלות שימוש, Formaloo מגדירה מחדש את האופן שבו עסקים מתייחסים ל-CRM ולפיתוח תוכנת מעורבות לקוחות.

בקר בפורמאלו →

6. פולק

למד כיצד להשתמש ולמנף העשרה בלחיצה אחת - טיפים 1: כיצד למצוא הודעות דוא"ל באנשי הקשר שלך

Folk CRM מתגלה כפתרון הכל-באחד, המגדיר מחדש את ניהול קשרי הלקוחות עבור עסקים המחפשים גישה מקיפה ומשולבת. הפלטפורמה נועדה לייעל אינטראקציות ותפעול, ומציעה מגוון תכונות הכוללות ניהול אנשי קשר, ניהול צנרת, קמפיינים בדוא"ל וניתוח.

מרכזי בפונקציונליות של Folk היא תכונת הסנכרון Contact Sync, אשר מפשטת את המשימה של ריכוז אנשי קשר ממספר מקורות לפלטפורמה אחת מגובשת. תהליך סנכרון יעיל זה מבטיח שאנשי קשר ואינטראקציות מערוצים שונים יהיו נגישים וניתנים לניהול בקלות. במקביל לכך נמצא הכלי Pipeline Management, אשר משפר את תהליך סגירת העסקה על ידי הקלת שיתוף פעולה ומתן גישה מובנית לניהול קווי מכירות.

מסעות פרסום בדוא"ל מפושטים משמעותית עם Folk. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים לשלוח מיילים מותאמים אישית בקנה מידה גדול, הנתמך על ידי תוכן שנוצר בינה מלאכותית ותכונות מעקב ומעקב חזקות. מרכיב בולט ב-Folk הוא תוסף folkX Chrome, המאפשר ייבוא ​​חלק של פרופילי אנשי קשר מהאינטרנט, מייעל את תהליך הבנייה והתחזוקה של מסדי נתונים של אנשי קשר.

הרבגוניות של פולק מועצמת עוד יותר בזכות יכולתו להשתלב עם מגוון פלטפורמות, כולל מדיה חברתית, כלי תקשורת ותוכנות אוטומציה. זה הופך אותו לכלי גמיש שיכול להתאים לדרישות CRM מגוונות. העיצוב האינטואיטיבי וקלות השימוש של הפלטפורמה בולטים, ומאפשרים למשתמשים להכיר במהירות את התכונות והפונקציונליות השונות שלה.

תכונות עיקריות של Folk CRM:

  • סנכרון אנשי קשר: מרכז אנשי קשר ממספר מקורות לניהול יעיל.
  • ניהול צנרת: מאפשר שיתוף פעולה וניהול יעיל של צינורות מכירות.
  • מסעות פרסום בדוא"ל: מאפשר שליחת אימיילים מותאמים אישית בסיוע בינה מלאכותית בקנה מידה עם יכולות מעקב.
  • הרחבת folkX Chrome: מפשט את ייבוא ​​פרופילי אנשי קשר מהאינטרנט.
  • ניתוח ודוחות קרובים: מבטיחה תובנות מקיפות לקבלת החלטות מגובות נתונים.

Folk CRM זוכה להכרה והערכה בקרב חברות מודרניות על הגישה ההוליסטית שלה ל-CRM. ההתמקדות שלו בנוחות השימוש, יחד עם תכונות מתקדמות לקמפיינים בדוא"ל וניהול אנשי קשר, ממצבת אותו ככלי בעל ערך לעסקים שמטרתם לשפר את אסטרטגיות ה-CRM שלהם.

בקר בפולק →

7. קפ

מה זה קיפ? תוכנת אוטומציה קלה למכירות ושיווק + CRM

Keap, פלטפורמה מבוססת ענן המיועדת לעסקים קטנים, משלבת CRM ואוטומציה של שיווק כדי לייעל את התפעול ולעודד צמיחה. הממשק הידידותי למשתמש שלו, בשילוב עם חבילת תכונות כולל CRM, אוטומציה של שיווק, אוטומציה של מכירות וניתוח, ממצב את Keap ככלי בעל ערך ליצירת צמיחה צפויה בעסקים קטנים.

הפלטפורמה מפשטת את הניהול של לידים חדשים ורישומי לקוחות תוך אוטומציה של תהליכי מכירה מרכזיים. החוזק של Keap טמון באוטומציה המותאמת אישית ובקמפיינים הניתנים להתאמה אישית, המותאמים לצרכים הייחודיים של עסקים קטנים. שיווק בדוא"ל וטקסט נעשים יעילים עם התבניות שנאספו של Keap, ותכונת הקו העסקי של הפלטפורמה עוזרת להפריד בין עבודה ותקשורת אישית באותו מכשיר.

תכונות עיקריות של Keep:

  • CRM לעסקים קטנים: מייעל את איסוף לידים וניהול רישומי לקוחות.
  • אוטומציה של עסקים קטנים: מציע אוטומציה מותאמת אישית כדי לחסוך זמן מבלי להקריב את קול המותג.
  • שיווק בדוא"ל וטקסט: משתמש בתבניות לקמפיינים שיווקיים מפולחים יעילים.
  • קו עסקי: מנהל שיחות וטקסטים הקשורים לעבודה בנפרד בסמארטפונים.
  • דיווח וניתוח: מספק תובנות באמצעות לוחות מחוונים ודוחות מותאמים אישית.

עם ההתמקדות בפשטות וקלות השימוש, Keap היא בחירה פופולרית בקרב עסקים קטנים. הפלטפורמה מציעה אינטגרציות נרחבות עם למעלה מ-2,500 כלים אחרים, מה שמשפר את הפונקציונליות שלה.

בקר ב-Keap →

8. Salesflare

כיצד להתחיל להשתמש ב-Salesflare - לוחות מחוונים ודוחות מותאמים אישית

Salesflare CRM אידיאלי לעסקים קטנים עד בינוניים B2B, האוטומציה של תהליכי מכירה כדי לצמצם כניסה ידנית. זה מעדכן אוטומטית את ספר הכתובות שלך ועוקב אחר כל אינטראקציה עם אנשי קשר, תוך שימוש בנתונים ממיילים, מדיה חברתית ולוחות שנה כדי ליצור לוחות זמנים מקיפים של לקוחות. התזכורות והתובנות של Salesflare עוזרות לשמור על עסקאות במסלול, והכל בממשק ידידותי למשתמש.

הוא משתלב עם למעלה מ-5000 כלי פרודוקטיביות כמו Google Workspace ו-Slack, ומבטיח שהוא משתלב בצורה חלקה בכל זרימת עבודה, בין אם במחשב שולחני ובין אם בנייד. על ידי אוטומציה של משימות שגרתיות והעשרת נתוני אנשי הקשר, Salesflare מאפשרת לצוותי מכירות להתמקד במעורבות עם לקוחות, פישוט תהליך המכירה ושיפור היעילות והתוצאות.

תכונות עיקריות של Salesflare:

  • CRM אוטומטי: מעדכן את ספרי הכתובות ועוקב אחר כל האינטראקציות באופן אוטומטי.
  • ניהול עסקה: שולח תזכורות ומספק תובנות למניעת עסקאות שאבדו.
  • אינטגרציה רחבה: עובד עם למעלה מ-5000 כלים כמו Google Workspace ו-Slack.
  • שימוש אינטואיטיבי: ממשק קל לניווט לניהול משפך מכירות יעיל.
  • מיקוד מעורבות: מפנה זמן למעורבות משמעותית של לקוחות ולידים.

בקר ב-Salesflare →

9. מכירות ענן מכירות

Salesforce Sales Cloud מוסבר ב-100 שניות

Salesforce Sales Cloud עומדת כבחירה מובילה לעסקים המחפשים התאמה אישית נרחבת ביישומי ה-CRM שלהם. ידועה בגמישות שלה, Salesforce מציעה מגוון של אפשרויות התאמה אישית ומערכת אקולוגית עצומה של אפליקציות פנימיות וצד שלישי באמצעות AppExchange, מה שמאפשר יצירת חווית CRM מותאמת במיוחד.

ה-Flow Builder של הפלטפורמה הוא תכונה בולטת, המאפשרת למשתמשים ליצור אוטומציות מותאמות אישית לניהול תהליכים. כלי זה מאפשר לעצב פעולות ספציפיות המופעלות על ידי רשומות שונות, כמו אנשי קשר, וניתן לכוונן אותו עם תנאים, כגון שליחת מיילים מעקב על סמך קריטריונים מסוימים. בנוסף, Salesforce מספקת שליטה מפורטת על גישה לדפים ועריכת שדות, מתן מענה לתפקידי עובדים שונים ושמירה על שלמות הנתונים ואבטחתם. רמת פירוט זו משתרעת על יצירת טקסט עזרה מותאם אישית עבור שדות, חיזוק שיטות עבודה עסקיות ומתן הדרכה, במיוחד עבור חברי צוות חדשים יותר.

ההתאמה האישית של Salesforce משתרעת על פריסות עמודים, שבהן המשתמשים יכולים לערוך פרטים כמו שדות וסידורם. הפלטפורמה מציעה גם כלים כמו Schema Builder לייצוג חזותי של זרימות נתונים ויחסים בין אובייקטים שונים, כגון אנשי קשר ולידים. ה-AppExchange משפר עוד יותר את היכולות של Salesforce, ומציע מגוון רחב של אפשרויות אינטגרציה עם אפליקציות חינמיות וגם בתשלום, המותאמות למהדורות שונות של Salesforce.

תכונות עיקריות של Salesforce Sales Cloud:

  • ניהול תהליכים להתאמה אישית: צור אוטומציות מותאמות עם ה-Flow Builder.
  • בקרת גישה מפורטת: נהל מי יכול להציג ולערוך שדות ודפים ספציפיים.
  • אפשרויות התאמה אישית נרחבות: התאם אישית פריסות דפים, שדות ועוד לחוויית CRM מותאמת אישית.
  • שילובי AppExchange: גש למגוון רחב של אפליקציות של צד שלישי לפונקציונליות מורחבת.
  • דיווח מקיף: הפקת דוחות מפורטים על היבטים שונים של מכירות ונתוני לקוחות.

הדגש של Salesforce Sales Cloud על יכולות התאמה אישית ואינטגרציה הופך אותו לכלי רב עוצמה לעסקים הדורשים פתרון CRM המותאם לצרכים הספציפיים שלהם. התכונות המתקדמות שלה והיכולת להשתלב עם שפע של יישומי צד שלישי מציבים אותה כפלטפורמת CRM ניתנת להסתגלות וניתנת להרחבה.

בקר ב-Salesforce →

10. אונטראפורט

מה זה Ontraport? צא לסיור בפלטפורמה כדי לראות איך זה עובד.

Ontraport היא פלטפורמה מקיפה מבוססת ענן הממזגת ניהול קשרי לקוחות ואוטומציה שיווקית. במטרה להקל על צמיחה עסקית, Ontraport ידועה ביכולתה לנהל אינטראקציות עם לקוחות ולייעל תהליכי מכירה ביעילות. הוא משלב CRM, אוטומציה של שיווק, אוטומציה של מכירות, תשלומים וניתוח לחבילה מגובשת, הידועה בקמפיינים הניתנים להתאמה אישית, אוטומציות מותאמות אישית וממשק ידידותי למשתמש.

הפלטפורמה מצטיינת ב-CRM לעסקים קטנים על ידי איסוף יעיל של לידים חדשים וארגון רישומי לקוחות. זה מקל על התקדמות חלקה של לקוחות בצנרת המכירות. האוטומציה השיווקית של Ontraport חוסכת זמן במשימות שגרתיות תוך הבטחה לתקשורת לשמור על טון אישי ואותנטי. כלי שיווק הדואר האלקטרוני והטקסט שלה, הכוללים תבניות אצרות ויכולות פילוח, מאפשרים לעסקים לנהל מסעות פרסום בעלי השפעה.

Ontraport מרחיבה את הפונקציונליות שלה למסחר אלקטרוני, ומאפשרת לעסקים למכור מוצרים דיגיטליים ופיזיים כאחד באמצעות מערכת טפסי הזמנה אינטואיטיבית. הדיווח והניתוח של הפלטפורמה מספקים נתונים בעלי תובנות, המסייעים בקבלת החלטות אסטרטגית. התאמה אישית היא היבט מרכזי, עם היכולת להתאים את המערכת לצרכים עסקיים ספציפיים על ידי שינוי שדות נתונים, הוספת תגים ויצירת תהליכי מכירה מותאמים אישית.

תכונות עיקריות של Ontraport:

  • CRM לעסקים קטנים: מייעל את איסוף לידים וניהול רישומי לקוחות.
  • אוטומציה שיווקית: מציע זרימות עבודה מותאמות אישית לחיסכון בזמן.
  • שיווק בדוא"ל וטקסט: מספק כלים ליצירה ושליחה של קמפיינים ממוקדים במייל ו-SMS.
  • יכולות מסחר אלקטרוני: מקל על מכירות מקוונות של מוצרים דיגיטליים ופיזיים.
  • דיווח וניתוח: מספק תובנות ניתנות לפעולה באמצעות דוחות ודשבורדים מפורטים.

Ontraport בולט בפשטות ובמגוון התכונות שלה, מה שהופך אותה לבחירה אטרקטיבית עבור עסקים קטנים. הרבגוניות של הפלטפורמה משופרת עוד יותר על ידי למעלה מ-2,500 אינטגרציות מובנות מראש.

בקר ב-Ontraport →

ניווט בין פלטפורמות ה-CRM הטובות ביותר לצמיחה עסקית

בנוף ההולך ומתפתח של ניהול קשרי לקוחות, בחירת פלטפורמת ה-CRM הנכונה יכולה להיות החלטה מרכזית עבור עסקים שמטרתם לשפר את היעילות ולהניע צמיחה. מהממשק הידידותי למשתמש של Capsule וההתאמה האישית הנרחבת של HubSpot ליכולות האינטגרציה המתקדמות של Salesforce והגישה ממוקדת המכירות של Nutshell, כל פלטפורמה שחקרנו מציעה חוזקות ייחודיות.

בין אם זה התובנות מונעות הבינה המלאכותית של Pipedrive, הגמישות ללא קוד של Formaloo, הגישה המקיפה של Keap, הפונקציונליות הכל-ב-אחד של Ontraport, התכונות ממוקדות המכירות של Nutshell, או הפתרונות העסקיים הרב-גוני של Apptivo, כלי CRM אלה נותנים מענה למגוון רחב של צרכים וגדלים עסקיים.

המפתח טמון בזיהוי הדרישות הספציפיות של העסק שלך ובחירת CRM שמתאים למטרות ולתהליכים שלך. עם ה-CRM הנכון, עסקים יכולים לייעל את התפעול, לשפר את האינטראקציות עם הלקוחות, ובסופו של דבר לסלול את הדרך לצמיחה והצלחה בת קיימא.

אלכס מקפרלנד הוא עיתונאי וסופר בינה מלאכותית הבוחן את ההתפתחויות האחרונות בתחום הבינה המלאכותית. הוא שיתף פעולה עם סטארט-אפים ופרסומים רבים של AI ברחבי העולם.