צור קשר

סדרת עתידנים

10 עלוני למידת מכונה ובינה מלאכותית הטובים ביותר (יוני 2024)

mm
מְעוּדכָּן on

ישנם מספר רב של עלוני למידת מכונה ובינה מלאכותית, להלן אנו מציגים את הטובים ביותר. אלה מאפשרים לך להתעדכן בחדשות האחרונות בענף, התפתחויות חשובות וכו'.

כמובן שאנו עוקבים אחר כל הניוזלטרים הללו בעצמנו כדי לוודא שנשאר תמיד בטופ בתעשייה. אם תרצה ללמוד עוד על הניוזלטר שלנו בקר בדף זה.

 


אות אלפא - קבל סיכום שבועי של מודלים מחקריים מובילים המזוהים על ידי אלגוריתם קנייני המזהה את הנושאים האחרונים שנדונו על ידי חוקרים ברמה עולמית.

משבש AI - נכתב על ידי משלנו אלכס מקפרלנד. בינה מלאכותית (AI) תשבש כמעט כל היבט של החברה. איך אנחנו מתכוננים?

בורות מלאכותית - זהו ניוזלטר בעבודת יד מאת צ'רלי גואו והוא נכתב עבור מייסדים. היתרונות של הניוזלטר הזה הם שהוא באמת מתמקד בהכרזות AI גדולות והוא באמת חופר לעומק סוגיות AI שונות.

אליקסיר נתונים -נכתב על ידי Lon Riesberg, Data Elixir מתמקד יותר במתן מידע למקורבים בתעשייה ובמיוחד למדעני ומהנדסי נתונים. אתה יכול ללמוד על כלים חדשים ללמידת מכונה, כמו גם על פרסומי דרושים.

מכונת נתונים - זהו ניוזלטר דו שבועי מאוד אישי מאת Carlos alg0 שייסד את Data Science London. למד על ספרי הבינה המלאכותית המעניינים שקרלוס קורא, כמו גם קורסים ומאמרים עליהם הוא ממליץ. זהו אחד הניוזלטרים הטכניים יותר.

נתונים מדע שבועי - ניוזלטר זה הוא נישתי יותר מהאחרים שסימנו, מכיוון שהם מתמקדים אך ורק בהצעת חדשות אצרות, הצעות עבודה, כמו גם הזדמנויות הכשרה במדעי הנתונים.

שבועי למידה עמוקה - כפי שהשם מעיד, ניוזלטר זה מתמקד בטכנולוגיית למידה עמוקה ומיועד למקורבים בתעשייה שנמצאים הן בעולם האקדמי והן בעולם הארגוני.

תצוגה אקספוננציאלית -נכתב על ידי Azeem Azhar, זהו ניוזלטר שבועי קל לעיכול המתמקד בהשלכות של טכנולוגיית AI חדשה, כגון רכבים אוטונומיים, בעלות על נתונים, חדשות מזויפות וכו'. אנחנו די נהנים עד כמה התוכן רחב, הוא מתמקד בכל נושאים החשובים להישרדות המין האנושי ולרווחת החברה בכלל.

ייבוא ​​AI - ניוזלטר שבועי זה מהנה במיוחד עבור אנשים מרקע לא טכני. לעתים קרובות הם מציגים מקרי שימוש בעולם האמיתי עבור AI, כמו גם דנים בסוגיות אתיות כגון הטיית למידת מכונה. דבר אחד שאנחנו אוהבים הוא שהם מקפידים להדגיש מדוע נושאים מסוימים חשובים לחברה באופן כללי. נכתב על ידי ג'ק קלארק שהוא מדריך המדיניות בכתובת OpenAI.

האלגוריתם - סקירת טכנולוגיה של MIT - MIT Technology Review מציעה ניוזלטרים מאוצרים לתעשיות טכנולוגיות רבות כולל בלוקצ'יין, חלל וכמובן AI. האלגוריתם מציע ניוזלטר קל לקריאה המבטיח שתישאר מעודכן בהתפתחויות המובילות בתעשייה. החיסרון היחיד הוא שאתה לא יכול לקרוא את כל המאמרים אלא אם כן אתה מנוי ל-Technology Review.

השיפוע - ניוזלטר זה נוקט בגישה ייחודית של קישור לא רק לכמה מהממצאים המובילים בתחום הבינה המלאכותית, אלא הוא מציע סיכום תמציתי, סקירה כללית, וחשוב מכך דיון על מדוע החדשות חשובות. האפשרות החינמית מציעה הרבה הטבות אבל יש להן גם גרסה בתשלום.

האמת הבסיסית - זהו ניוזלטר קהילתי דו-שבועי עבור מתרגלי ראייה ממוחשבת. זה בחינם וממוקד בהבאת ערך לקהילת הבינה המלאכותית. בחירות המחבר מעניינות לעתים קרובות למדי ומציעות ניתוח שלא ניתן למצוא בקלות במקומות אחרים.

שותף מייסד של unite.AI וחבר ב- המועצה הטכנולוגית של פורבס, אנטואן הוא א עתידן שהוא נלהב מהעתיד של AI ורובוטיקה.

הוא גם המייסד של Securities.io, אתר אינטרנט המתמקד בהשקעה בטכנולוגיה משבשת.