צור קשר

הכי טוב

10 בוני אפליקציות ללא קוד הטובים ביותר (יוני 2024)

מְעוּדכָּן on

Unite.AI מחויבת לתקני עריכה מחמירים. אנו עשויים לקבל פיצוי כאשר תלחץ על קישורים למוצרים שאנו בודקים. אנא צפו שלנו גילוי נאות.

בנוף הטכנולוגי המתפתח ללא הרף, עלייתם של בוני אפליקציות ללא קוד מהווה עדות לדמוקרטיזציה של פיתוח אפליקציות. חלפו הימים שבהם יצירת פתרון דיגיטלי הייתה אך ורק בתחום של קודנים ומפתחי תוכנה ותיקים. פלטפורמות ללא קוד פתחו את הדלתות ליזמים, אנשי עסקים והוגים יצירתיים להגשים את החזונות הדיגיטליים שלהם מבלי לכתוב שורת קוד אחת.

בלב המהפכה הזו עומדים בוני אפליקציות ללא קוד - פלטפורמות אינטואיטיביות וידידותיות למשתמש שהופכות את יצירת האפליקציות לנגישה לכולם. כלים אלו מפשטים את תהליך הפיתוח ומאפשרים לאנשים ועסקים להגיב במהירות לצרכי השוק, לבדוק רעיונות ולפרוס פתרונות במהירות חסרת תקדים.

בפוסט זה בבלוג, נעמיק בכמה מבוני האפליקציות הטובים ביותר ללא קוד שמעצבים מחדש את נוף פיתוח האפליקציות.

1. רך יותר

Softr No-Code Mobile Apps

Softr עומדת בחזית התנועה ללא קוד, ומדמיינת מחדש את הדרך בה אנו יוצרים פורטלי לקוחות וכלים פנימיים. פלטפורמה חדשנית זו מגשרת בצורה חלקה על הפער בין מערכות ניהול נתונים מורכבות כמו Airtable או Google Sheets לבין יישומים ידידותיים למשתמש הניתנים להתאמה אישית. זה מאפשר למשתמשים להפוך מערכי נתונים מורכבים ליישומים פונקציונליים לחלוטין מבלי להזדקק לכל כישורי קידוד.

המהות של הערעור של Softr טמונה בחבילה המקיפה של בלוקים שנבנו מראש. אלה כוללים בין היתר רשימות, תרשימים, טפסים, טבלאות, לוחות שנה ומפות, המאפשרים למשתמשים לבנות יישומים חזקים מהיסוד במהירות. גישה זו לא רק מפשטת את תהליך הפיתוח אלא גם מאיצה את המסע מרעיון ליישום.

Softr מייחדת את עצמה עם מחזור הפיתוח והשחרור המהיר שלה, ומשפרת ללא הרף את חווית המשתמש. זריזות זו מבטיחה ש-Softr תישאר בחוד החנית של טכנולוגיית ללא קוד. בנוסף, קהילת הבונים הגלובלית שלה היא מעיין של חדשנות ותמיכה, ומציעה מרחב למשתמשים להתחבר, ללמוד ולצמוח באופן קולקטיבי.

מפתח תכונות של Softr:

  • בלוק תכונה: בלוקים אלה, המיועדים להצגת מוצרים, מדגישים תכונות ויתרונות מרכזיים, ומציגים אותם בצורה ברורה ומרתקת.
  • התאמה אישית: מציע אפשרויות התאמה אישית נרחבות, המאפשרות למשתמשים להציג או להסתיר קטעי אפליקציה בהתבסס על תנאים ספציפיים, כגון סטטוס התחברות משתמש, תפקיד או שכבת מנוי.
  • קהילה ותמיכה: מתגאה בקהילה דינמית של בונים, מועשרת בסדנאות, אירועים והזדמנויות שיתופיות, המטפחת סביבה תומכת ללמידה ושיתוף.

בקר ב-Softr →

2. Draftbit

סיור מהיר בממשק Draftbit חדש

Draftbit מתגלה כפלטפורמה אינטואיטיבית ללא קוד שנועדה לפשט את תהליך היצירה וההשקה של יישומים ניידים. זהו פתרון אידיאלי לעסקים המבקשים לפתח אפליקציות פונקציונליות ומושכות חזותית ללא המורכבות של קידוד. הממשק הידידותי למשתמש ושפת התכנות החזותית של Draftbit הופכים אותו לנגיש למשתמשים בכל רמות המיומנות, ומאפשרים להם להחיות את מושגי האפליקציה שלהם עם ידע טכני מינימלי.

מאפיין בולט של Draftbit הוא האופי השיתופי שלו. הפלטפורמה תומכת בעבודת צוות, ומאפשרת לבעלי עניין מרובים לתרום לפרויקט אחד, מה שמועיל במיוחד לעסקים המעוניינים לערב חברי צוות שונים בתהליך פיתוח האפליקציה. גישה שיתופית זו מבטיחה שנקודות מבט ורעיונות מגוונים משולבים במוצר הסופי, תוך שיפור הפונקציונליות והעיצוב שלו.

תכונות עיקריות של Draftbit:

  • שפת תכנות חזותית: מאפשר למשתמשים ללא חווית קידוד ליצור אפליקציות ניידות פונקציונליות באמצעות ממשק ויזואלי.
  • ממשק ידידותי למשתמש: עוצב עבור קלות שימוש, המאפשר התאמה אישית ויצירה מהירה של יישומים.
  • מסד נתונים גמיש: תומך בניהול נתונים רב-תכליתי, חיוני לפונקציונליות של אפליקציה דינמית.
  • שיתוף פעולה: מקל על עבודת צוות, ומאפשר פיתוח פרויקט משותף וקלט ממספר משתמשים.
  • התאמה אישית: מציע מגוון של תבניות ונושאים כדי להתאים אישית את המראה של אפליקציות, כדי להבטיח שהם בולטים ומשקפים את זהות המותג.

בקר ב- Draftbit →

3. FlutterFlow

מבוא לזרימות: בניית אפליקציית נסיעות עם צ'אט, AI ואימות

FlutterFlow, המבוססת על Flutter SDK של Google, בולטת כפלטפורמת קוד נמוכה המאפשרת למשתמשים ליצור יישומי מובייל ואינטרנט מקוריים. הוא משלב את היעילות של ממשק חזותי עם היכולות החזקות של Flutter, המאפשר פיתוח של יישומים בעלי ביצועים גבוהים ומדהימים מבחינה ויזואלית על פני מספר פלטפורמות באמצעות בסיס קוד אחד. גישה זו מייעלת משמעותית את תהליך פיתוח האפליקציה, והופכת אותה לנגישה למפתחים מתחילים ומנוסים כאחד.

ממשק הגרירה-ושחרור של FlutterFlow ושפת התכנות החזותית מבטלים את יצירת האפליקציות, מה שהופך את זה לפשוט למשתמשים לעצב ולהתאים אישית את היישומים שלהם. מחויבותה של הפלטפורמה לגמישות ניכרת באפשרויות מסד הנתונים שלה, המאפשרות ניהול ואחסון נתונים יעילים לצרכי יישומים שונים. בנוסף, היכולת ליצור אפליקציות חוצות פלטפורמות מבטיחה שמשתמשים יכולים להגיע לקהל רחב יותר ללא צורך במאמצי פיתוח נפרדים לכל פלטפורמה.

תכונות עיקריות של FlutterFlow:

  • שפת תכנות חזותית: מפשט את יצירת האפליקציות, ומאפשר למשתמשים עם ידע מינימלי בקידוד לפתח אפליקציות פונקציונליות במלואן.
  • ממשק גרור ושחרר: משפר את קלות השימוש, מאפשר התאמה אישית ועיצוב מהיר של יישומים.
  • מסד נתונים גמיש: מאפשר אחסון וניהול יעיל של נתונים עבור פונקציונליות האפליקציה.
  • פיתוח חוצה פלטפורמות: תומך ביצירת אפליקציות לפלטפורמות מרובות, כולל iOS, אנדרואיד ואינטרנט, מבסיס קוד אחד.
  • אינטגרציה עם שירותים וממשקי API של צד שלישי: מאפשר למשתמשים לשפר את היישומים שלהם על ידי שילוב שירותים חיצוניים וממשקי API שונים.

בקר ב- FlutterFlow →

4. בועה

מה אתה יכול לבנות ללא קוד - יסודות הבועה: שיעור 1

Bubble מתגלה ככוח טרנספורמטיבי בתחום של פיתוח אפליקציות אינטרנט ללא קוד. פלטפורמה זו היא מחליפה משחקים עבור אלה המעוניינים לעצב, לפתח ולפרוס יישומי אינטרנט מתוחכמים מבלי להתעמק במורכבות הקידוד. עורך הגרירה והשחרור האינטואיטיבי של Bubble, יחד עם זרימות עבודה חזקות ומערכת מסד נתונים גמישה, מעניקים למשתמשים כוח להחיות את רעיונות היישומים שלהם בקלות וביעילות יוצאת דופן.

Bubble, שנועדה לתת מענה ליזמים, בעלי עסקים ומפתחים שואפים, דורשת מחויבות לרתום את היכולות שלה במלואן. למרות שזה אולי לא תומך כרגע בפיתוח אפליקציות מקוריות ל-iOS ו-Android, הכוח שלה טמון ביצירת יישומי אינטרנט רבי עוצמה ומגיבים. Bubble זורחת ביכולת שלה להשתלב בצורה חלקה עם שפע של שירותים חיצוניים, APIs ומקורות נתונים, מה שמאפשר למשתמשים ליצור יישומים עשירים בתכונות המתקשרות בצורה חלקה עם כלים ופלטפורמות שונות.

מפתח תכונות של בועה:

  • ערכת כלים מקיפה: כולל אופטימיזציה של SEO, יכולות אימייל ושילובי מעקב אחר פעילות, המספקים ערכת כלים הוליסטית לפיתוח אפליקציות.
  • גמישות וקישוריות: מאפשר חיבורים עם שירותים חיצוניים מרובים, ממשקי API ומקורות נתונים לבניית יישומים מרובי פנים.
  • משאבים חינוכיים: מציע תיעוד נרחב המכסה תכונות בסיסיות עד מתקדמות, הדרכות שלב אחר שלב, טיפים לפתרון בעיות ותובנות לגבי שיטות עבודה מומלצות. זה מתווסף על ידי הדרכות וידאו כדי לסייע למשתמשים במסע הפיתוח שלהם.

בקר ב-Bubble →

5. ממשקי Zapier

בנה בקלות צ'אטבוט ללא קוד באמצעות Zapier ו-ChatGPT

Zapier Interfaces מתגלה כבונה אפליקציות ללא קוד פורץ דרך, הרותמת את כוח האוטומציה כדי לאפשר למשתמשים ליצור מגוון רחב של פתרונות מותאמים אישית. מטפסים ודפי נחיתה ועד לעוקבים ותצוגות Kanban, Zapier Interfaces מפשט את היצירה של אפליקציות אינטרנט אינטראקטיביות. כמובילה באוטומציה ללא קוד, הכוח של Zapier טמון ביכולות האינטגרציה הנרחבות שלה, המתחברות ליותר מ-6,000 אפליקציות משותפים ידועים כמו גוגל, סיילספורס ומיקרוסופט.

כרגע בגרסת בטא, Zapier Interfaces מציעה פלטפורמה יעילה וגמישה למשתמשים לבניית מערכות מאובטחות ואוטומטיות. זה מקל על האופטימיזציה של זרימות עבודה קריטיות לעסק על פני ערימת הטכנולוגיה של הארגון. הפשטות ויכולת ההתאמה של ממשקי Zapier הופכים אותו לכלי רב עוצמה עבור כל מי שמחפש ליצור יישומי אינטרנט מותאמים אישית מבלי לצלול למורכבות הקידוד.

תכונות עיקריות של ממשקי Zapier:

  • פתרונות המונעים על ידי אוטומציה: מאפשר למשתמשים ליצור פתרונות מותאמים אישית ואוטומטיים ללא צורך במומחיות בקידוד.
  • שילוב אפליקציה נרחב: מתחבר למגוון עצום של למעלה מ-6,000 אפליקציות, מה שמשפר את התאימות והשילוב עם הכלים שכבר משתמשים בהם.
  • רכיבים אינטראקטיביים ודקורטיביים: מציע חבילת רכיבים לבניית יישומי אינטרנט מגוונים, החל מטפסים בסיסיים ופורטלי לקוחות ועד לכלי CRM.

בקר ב-Zapier →

6. לִדאוֹת

בניית אפליקציה לרישום הערות בינה מלאכותית ללא קוד | הדרכה של אפליקציות גלישה | ללא קוד | OpenAI

Glide היא פלטפורמה ללא קוד המותאמת ליצירת אפליקציות לנייד, תוך שימת דגש על ידידותיות למשתמש ורבגוניות. זוהי בחירה מצוינת עבור מגוון יישומים, בין אם עבור כלים עסקיים פנימיים, פורטלי לקוחות או מערכות ניהול אירועים. מה שמייחד את Glide הוא הקהילה התוססת שלה, המציעה משאבים, הצעות ותמיכה, שמעודדת ומנחה משתמשים בתהליך יצירת האפליקציה.

פלטפורמה זו מהווה עדות לקלות הפיתוח של אפליקציות, גם עבור אלה שאין להם ניסיון קודם בקידוד. מבחר התבניות והבלוקים של Glide מאפשר למשתמשים להתאים את האפליקציות שלהם לצרכים ואסתטיקה ספציפיים. כלים אלה כוללים טפסים אינטואיטיביים, טבלאות ותרשימים, המפשטים את תהליך בניית האפליקציה.

תכונות עיקריות של גלישה:

  • ממשק אינטואיטיבי: עוצב לפשטות, מה שהופך אותו לנגיש למשתמשים ללא קשר לרקע הקידוד שלהם.
  • תבניות ובלוקים הניתנים להתאמה אישית: מספק מגוון תבניות ובלוקים ליצירת אפליקציות מגוונות בקלות.
  • תמיכה בקהילה: מתגאה בקהילה תומכת ועתירת משאבים, המסייעת למשתמשים במסע פיתוח האפליקציה שלהם.
  • שילוב אקסל: משתלב בצורה חלקה עם Excel, ומקל על יצירה וניהול של יישומים מונעי נתונים.

בקר בגלישה →

7. תמונה

צור אפליקציית עמוד בודד ב-Bildr ללא קוד תוך פחות מ-15 דקות

Bildr בולטת בנוף ללא קוד בזכות הגישה החזותית והגמישה שלה לפיתוח אפליקציות. הוא מצטיין ביצירת מגוון יישומים, כולל אפליקציות אינטרנט, הרחבות Chrome, אפליקציות אינטרנט פרוגרסיביות לטלפונים ואפליקציות תומכות בלוקצ'יין עבור Web3. משתמשים המכירים פלטפורמות כמו Figma או Miro ימצאו את הממשק של Bildr דומה באופן אינטואיטיבי, מכיוון שהוא מציג את כל רכיבי האפליקציה על קנבס אחד נרחב.

פלטפורמה זו מעט יותר טכנית מאחרות ברשימה זו, ומציעה מערך של אלמנטים הניתנים להתאמה אישית כמו מיכלי טפסים, עורכי טקסט עשיר ומתגי החלפה. Bildr מפשט את תהליך העיצוב על ידי שימוש בלוגיקה דומה ל-CSS, מבלי לדרוש קידוד בפועל. גישה זו מאפשרת למשתמשים להתמקד ביצירתיות ובפונקציונליות מבלי להסתבך בעניינים טכניים.

תכונות עיקריות של Bildr:

  • תהליך בנייה חזותי: מציע ממשק דמוי Figma, המאפשר למשתמשים להציג ולסדר מחדש את כל רכיבי האפליקציה על בד בודד.
  • גרור ושחרר אלמנטים: כולל מגוון רחב של אלמנטים הניתנים להתאמה אישית, המאפשרים יצירת פונקציות מגוונות של אפליקציות.
  • יצירת דפוסים: מאפשר למשתמשים ליצור דפוסים הניתנים לשימוש חוזר מאוספי אלמנטים בשימוש תכוף, מה שמשפר את היעילות והעקביות.

בקר ב-Bildr →

8. ללא קצה

בניית אפליקציית צ'אט (חלק 1)

Backendless בולטת כפלטפורמת פיתוח אפליקציות ויזואלית רב-תכליתית המגדירה מחדש את הדרך שבה אפליקציות בנויות ומנוהלות. סביבת הקוד הנמוכה שלה פונה למפתחים ותיקים ולמתחילים כאחד, ומציעה שילוב של עיצוב אינטואיטיבי ופונקציונליות רבת עוצמה. עם תכונות כמו עיצוב ממשק משתמש, לוגיקה חסרת קוד, מסד נתונים בזמן אמת והעברת הודעות, Backendless מאיץ את תהליך פיתוח האפליקציה, ומאפשר למשתמשים ליצור יישומים בעלי ביצועים גבוהים ביעילות.

ערכת הכלים המקיפה של הפלטפורמה כוללת בונה ממשק משתמש חזותי, המאפשר למשתמשים ליצור ממשקי משתמש מדהימים במהירות. Backendless משפר עוד יותר את פיתוח האפליקציה עם הקצה האחורי החזק והניתן להרחבה שלו, הכולל מסד נתונים בזמן אמת המבטיח ביצועים מהירים בזק. המשתמשים נהנים גם מהגמישות של אפשרויות הפריסה, כולל ללא שרת לצורך מדרגיות, מתארח בעצמו לשליטה או מנוהל להקלה בתפעול.

תכונות עיקריות של Backendless:

  • Visual Low-Code Builder: מציע בונה אינטואיטיבי עם ממשק משתמש, לוגיקה ללא קוד, מסד נתונים בזמן אמת והעברת הודעות לפיתוח מהיר של אפליקציות.
  • מדרגיות והרחבה: מספק פתרונות ניתנים להרחבה, הנותנים מענה לצרכי פיתוח אפליקציות שונים.
  • בונה ממשק משתמש חזותי אלגנטי: מאפשר יצירה מהירה של ממשקים מושכים ויזואלית עבור אפליקציות ואתרי אינטרנט.
  • Backend חזק וניתן להרחבה: כולל קצה אחורי חזק ויעיל, המבטיח ביצועי אפליקציה גבוהים.
  • אפשרויות פריסה גמישות: מאפשר למשתמשים לבחור בין פריסה ללא שרת, באירוח עצמי או בפריסה מנוהלת לניהול אפליקציות אופטימלי.

בקר ב- Backendless →

9. AppGyver

AppGyver היא פלטפורמה ללא קוד המפשטת את תהליך יצירת אפליקציות מובייל ואינטרנט. הוא נועד להיות גם ידידותי למשתמש וגם יעיל, מה שהופך אותו לכלי אידיאלי לפיתוח מגוון אפליקציות באיכות מקצועית. הפלטפורמה מציעה ספרייה של רכיבים הניתנים להתאמה אישית ומנוע ערכות נושא רב עוצמה, יחד עם תצוגות מקדימות בזמן אמת, המסייעות ביצירת יישומים מושכים ויזואלית ופונקציונלית.

AppGyver בולט בממשק האינטואיטיבי שלה, המתאים למשתמשים ללא חווית קידוד. פונקציות הלוגיקה של הפלטפורמה, כגון חיישנים ופעולות קבצים, ניתנות ליישום בקלות באמצעות קנבס לוגי חזותי. בנוסף, יכולות האינטגרציה שלה, כולל חיבורים חלקים עם פתרונות SAP וממשקי API מודרניים, משפרות את הפונקציונליות והטווח של האפליקציה.

תכונות עיקריות של AppGyver:

  • ממשק ידידותי למשתמש: עוצב עבור קלות שימוש, מקל על פיתוח אפליקציות לכל רמות המיומנות.
  • רכיבים הניתנים להתאמה אישית: מציע ספרייה מקיפה של רכיבים עם מנוע נושא רב עוצמה ותצוגות מקדימות בזמן אמת.
  • פונקציות לוגיות מגוונות: מאפשר הטמעה של פונקציות לוגיות שונות על בד חזותי.
  • אינטגרציה חלקה: מספק אינטגרציה קלה עם פתרונות SAP וממשקי API אחרים באמצעות אשף שילוב REST.
  • יכולות טרנספורמציה של נתונים: מאפשר מניפולציה מתוחכמת של נתונים עם נוסחאות בסגנון גיליון אלקטרוני.

בקר ב-AppGyver →

10. עדאלו

תחילת העבודה עם Adalo | ללא קוד בונה אפליקציות

Adalo צברה פופולריות בזירת פלטפורמת ללא קוד, ומאפשרת למשתמשים ליצור, לעצב ולהשיק ללא מאמץ אפליקציות מובייל ואינטרנט. הממשק הנגיש ומערך התכונות המקיף שלו נותנים מענה למגוון רחב של צרכי פיתוח אפליקציות, החל מיוצרים מתחילים ועד לאנשי מקצוע מנוסים.

הכוח של אדלו טמון בממשק הוויזואלי שלה, שמשתמש במתודולוגיית גרירה ושחרור, מה שהופך את עיצוב האפליקציה וההתאמה האישית לפשוטה ומהנה. הפלטפורמה מציעה אפשרויות גמישות של מסד נתונים, המאפשרות למשתמשים לנהל את הנתונים שלהם בתוך Adalo או להשתלב עם קצה אחורי חיצוני כמו Xano או Airtable. בנוסף, Adalo מפשטת את תהליך פרסום האפליקציה, ומאפשרת פרסום ישיר ל-App Store, Google Play ולדומיינים מותאמים אישית.

תכונות עיקריות של Adalo:

  • פיתוח אפליקציה ללא קוד: מקל על יצירת יישומי אינטרנט מקוריים לנייד ופרוגרסיביים ללא קידוד.
  • ממשק חזותי אינטואיטיבי: כולל ממשק גרירה ושחרור ידידותי למשתמש לעיצוב אפליקציות.
  • ניהול מסדי נתונים גמיש: מציע אפשרויות שונות לאינטגרציה וניהול מסדי נתונים.
  • פרסום אפליקציות יעיל: מאפשר פרסום קל של אפליקציות בחנויות אפליקציות גדולות ובדומיינים מותאמים אישית.

בקר ב-Adalo →

העצמת חדשנות עם בוני אפליקציות ללא קוד

כאשר אנו מסיימים את החקירה שלנו על בוני האפליקציות המובילים ללא קוד, ברור שנוף פיתוח האפליקציות עובר שינוי מהפך. פלטפורמות אלו, כל אחת עם החוזקות והתכונות הייחודיות שלה, מבצעות דמוקרטיזציה של תהליך יצירת האפליקציה, והופכות אותה לנגישה לקהל רחב יותר.

עלייתם של בוני אפליקציות ללא קוד מסמלת עידן חדש שבו הכוח לחדש אינו מוגבל יותר לבעלי ידע נרחב בקידוד. בין אם אתה יזם, בעל עסק או מישהו עם רעיון יצירתי, הכלים הללו מספקים את האמצעים להפוך את החזון שלך למציאות.

אלכס מקפרלנד הוא עיתונאי וסופר בינה מלאכותית הבוחן את ההתפתחויות האחרונות בתחום הבינה המלאכותית. הוא שיתף פעולה עם סטארט-אפים ופרסומים רבים של AI ברחבי העולם.