צור קשר

הכי טוב

10 משפרי האודיו הטובים ביותר של AI (יוני 2024)

מְעוּדכָּן on

Unite.AI מחויבת לתקני עריכה מחמירים. אנו עשויים לקבל פיצוי כאשר תלחץ על קישורים למוצרים שאנו בודקים. אנא צפו שלנו גילוי נאות.

משפרי שמע בינה מלאכותית

תוכנת משפר אודיו יכולה לספק לאוהבי אודיו ולאנשי מקצוע כאחד חווית סאונד אופטימלית. תוך שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר, אתה יכול בקלות להסיר רעשי רקע, להוסיף אפקטים לבחירתך או להשתמש באפשרויות מוגדרות מראש כדי להתאים אישית את הפלט עבור מכשירים שונים כמו רמקולים ואוזניות - הכל ללא שינויים בחומרה הקיימת.

משפרי שמע בינה מלאכותית חוללו מהפכה בתעשיית האודיו כבר זמן מה - והיא לא מראה סימני האטה. טכנולוגיית שיפור האודיו המופעלת על ידי AI משתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי לשפר את איכות הצליל, ומביאה אותה לגבהים חדשים מעבר למה שהיה אפשרי בעבר.

AI יכול להוריד את רמות הרעש ולחדד צלילים, וליצור חווית האזנה חדה וברורה. יש הרבה משפרי אודיו מעולים המונעים בינה מלאכותית בשוק, כל אחד עם תכונות משלו שאתה יכול לנצל בהתאם לצרכים שלך. בין אם אתה מחפש כלי רב עוצמה להפקת מוזיקה מקצועית או רוצה משהו קל לשימוש בבית, משפרי שמע בינה מלאכותית הם בחירה מצוינת עבור אודיופילים מכל סוג.

להלן רשימת משפרי האודיו הטובים ביותר של AI:

1. LALAL.AI

LALAL.AI מציע שירות עוצמתי קל לשימוש המופעל בינה מלאכותית שיכול להסיר בקלות רקע ורעש ומוזיקה לא רצויים. האלגוריתם הייחודי מבטל צלילים לא רצויים, ומפיק רצועות עם קול צלול.

ארבעת מקרי השימוש העיקריים לכך הם עבור:

סטרימרים: הסר מוזיקת ​​רקע מזרמי הווידאו המוקלטים שלך כדי למנוע תביעות זכויות יוצרים ולהימנע מבעיות משפטיות.

עיתונאים: נקה את הראיונות שלך והקלטות אודיו אחרות, שפר את בהירות הקול לפענוח דיבור מהיר.

מתמללים: חלץ מונולוגים ודיאלוגים מסרטים, סדרות, תוכניות וסרטונים לפיענוח ותרגום דיבור לטקסט.

מוזיקאים: הפחת רעשי רקע וצלילים נוספים שהמיקרופון שלך קולט במהלך הקלטת קול.

קרא סקירה →

בקר בלאל →

2. פודקאסט

כיצד להסיר רעש מהשמע שלך עם אבק הקסם של Podcastle

Podcastle מציגה את משפר השמע Magic Dust AI שלהם, שנועד לשנות את איכות הקלטות האודיו ללא מאמץ. בעזרת הכלי הזה, משתמשים יכולים להקליט תוכן מכל מקום - בין אם בחופשה ובין אם באתר מקצועי - ועדיין להפיק סאונד באיכות אולפן. Magic Dust AI מסיר ביעילות רעשי רקע, משווה את רמות השמע ומשפר את איכות הקול, מה שגורם לזה להישמע כאילו ההקלטה נעשתה באולפן מקצועי. זה מושג ללא צורך בציוד יקר או בצוות מהנדסים, מה שמיישר את מגרש המשחקים עבור יוצרים עם תקציבים משתנים.

התהליך מייעל כדי למקסם את היעילות; משתמשים יכולים לשפר את רצועות האודיו שלהם בלחיצה אחת בלבד, מה שיאפשר להם להשקיע פחות זמן בהתאמות טכניות ויותר ביצירה וקידום התוכן שלהם. Podcastle, פלטפורמה המופעלת על ידי בינה מלאכותית, מאפשרת לא רק אודיו אלא גם יצירת וידאו, ומספקת לפודקאסטים מקצועיים וחובבים את הכלים ליצור, לערוך ולהפיץ פודקאסטים באיכות הפקה. הפלטפורמה בנויה עם המשימה לדמוקרטיזציה של גישה לסיפורי שידור, ומציעה כלי יצירה קלים לשימוש מקצה לקצה שהם מקצועיים ומהנים כאחד.

  • Magic Dust AI Enhancer: מאפשר הקלטה מכל מקום תוך הבטחת צליל באיכות אולפן על ידי הסרת רעשי רקע, השוואת רמות השמע ושיפור איכות הקול.
  • איכות חסכונית: משיג תקני אודיו מקצועיים ללא ציוד יקר או צוות מהנדסים, מה שהופך את האודיו המובחר לנגיש ליוצרים בכל תקציב.
  • יעילות בשיפור: כולל תהליך שיפור בלחיצה אחת, מזעור הזמן המושקע בהתאמות אודיו ומקסום יצירת וקידום תוכן.
  • פלטפורמה רב-תכליתית: Podcastle היא פלטפורמת יצירת אודיו ווידאו המופעלת על ידי AI התומכת בפודקאסטים מקצועיים וחובבים כאחד.
  • מונחה משימה: שואפת לדמוקרטיזציה של גישה לסיפורי שידור באמצעות כלי יצירה פשוטים, מהנים ומקצועיים מקצה לקצה.

בקר בפודקאסל →

3. veed.io

כיצד לנקות אודיו בדקה אחת! ⏱

באמצעות משפר אודיו AI VEED, ניתן לבטל הפרעות רקע בלחיצת עכבר אחת. הכלי מבטל את הצורך בקניית מיקרופונים חוסמי קול ובעריכה ידנית של רעשים.

כל מה שצריך זה כמה צעדים פשוטים - פשוט העלה את הסרטון שלך ל-VEED, ואז בחר באפשרות "שמע נקי" כדי שה-AI יסיר אוטומטית את כל רעשי הרקע. לאחר שתסיים, אתה תהיה מוכן ללכת עם גרסת MP4 של הסרטון שלך שניתן לשתף בקלות בפלטפורמות מדיה חברתית.

חלק מהתכונות המובילות של VEED כוללות:

  • ממשק משתמש אינטואיטיבי
  • תכונות אודיו מתקדמות
  • תהליך פשוט
  • ניתן לשיתוף בקלות במדיה החברתית

בקר בוויד →

4. ערכת וידאו EaseUS

ערכת כלי הווידאו של EaseUS תוכננה להמיר, לדחוס ולערוך את קובצי הווידאו והשמע שלך. הוא משלב את כל תוכניות עריכת הווידאו בסביבת עבודה חד-פעמית ומספק לכל יוצר וידאו גישה מלאה לממיר הווידאו הטוב ביותר, מדחס הווידאו, עורך הווידאו ו-GIF Maker.

ממיר הווידאו המובנה ל-mp3 מקל הרבה יותר על ההמרה והגזירה של קבצי אודיו. הוא תומך בפורמטי המוזיקה והשמע הנפוצים ביותר כמו MP3, MP4, M4A, M4R, WAV ו-WMA. ממיר זה הוא גם ממיר וידאו לאודיו שמחלץ אודיו מווידאו ולאחר מכן מעבד או עורך את קבצי האודיו.

הפלטפורמה כוללת גם מחולל טקסט לדיבור בינה מלאכותית, ומפחית רעשים בינה מלאכותית.

ליעילות מרבית, הפלטפורמה תומכת בהמרת אצווה, אתה יכול להמיר מספר סרטונים ואודיו בכמויות גדולות. פשוט הוסף קבצים, הגדר פורמט פלט ואיכות ואז המתן עד שההמרות יתבצעו.

בקר ב-EaseUS →

5. אודו

Audo הוא משפר האודיו הבכורה של AI לכל מי שרוצה ליצור פרויקטי אודיו מקצועיים ואיכותיים. ממשק המשתמש הקל והאינטואיטיבי שלו מאפשר למשתמשים להעלות ולערוך במהירות קבצי קול, או אפילו להקליט אותם באמצעות האפליקציה עצמה. טכנולוגיית הבינה המלאכותית והנדסת האודיו שמאחורי האפליקציה מבטיחות שהיא פשוטה אך יעילה עבור כל הרמות של עריכת אודיו, מפודקאסטים חובבים ועד למהנדסי קול מנוסים.

יתרה מכך, צוות הפיתוח הפעיל שלה עובד ללא הרף על תכונות ועדכונים חדשים; כך שתוכל ליהנות לא רק מהכלים הנוכחיים אלא גם מכל השיפורים הקרובים שלהם בהמשך הקו.

חלק מהתכונות המובילות של Audo כוללות:

  • ממשק קל ואינטואיטיבי
  • העלה וערוך קבצי קול
  • הקלט ישירות באפליקציה
  • צוות פיתוח פעיל

בקר ב-Audo →

6. שליטה ב- AI

AI Mastering הוא כלי משפר אודיו AI המתמקד בהפיכת חווית המשתמש לעדיפות עליונה. כדי להבטיח נוחות, AI Mastering יצר מספר חלופות קלות לרישום חשבון איתם, כולל שימוש בחשבונות GitHub, Google או Twitter הקיימים שלך.

לא רק AI Mastering מתמקד בנוחות המשתמש אלא גם מכיל תכונה שימושית עם הטכנולוגיה המבוססת על AI המאפשרת המרות אודיו אוטומטיות. ככל ש-AI Mastering ממשיך להציע יותר תכונות ונוחות לקהל המשתמשים ההולך וגדל שלו הפונים מדי חודש, ברור שהאפליקציה הזו הופכת במהירות לכלי בחירה פופולרי.

חלק מהתכונות המובילות של מאסטרינג בינה מלאכותית כוללות:

  • אפשרויות הרשמה חלופיות
  • המרות אודיו אוטומטיות
  • קהל שגדל במהירות
  • קל לשימוש

בקר ב-AI Mastering →

7. משפר אודיו

Audio Enhancer הוא כלי מקוון קל לשימוש שנועד לשפר קובצי מוזיקה בפורמטים שונים, כולל .m4a, .mp4, .3gp, .m4b, .aac, .m4p, .m4r, .m4v, .aif, .aiff , .aifc, .avi, .mov, .qt, .mp3, .opus, .ogg ו- .wav.

כלי זה מועיל במיוחד ליוצרי וידאו בפלטפורמות כמו YouTube, מכיוון שהוא משפר את איכות השמע בסרטונים שלהם, מה שמוביל לתוכן מקצועי ומרתק יותר. ה-Audio Enhancer משפר את איכות צליל הווידאו והשמע על ידי ביטול רעשי רקע לא רצויים, ומבטיח שמע צלול כבדולח בכל ההקלטות. תכונות מפתח של הכלי כוללות סינון רעשי רקע, שיפור איכות הדיבור בשיחות וידאו ושמירה על בהירות בשיחות, אפילו בהגדרות שקטות.

חלק מהתכונות המובילות של Audio Enhancer כוללות:

  • מסנן רעשי רקע
  • משפר את איכות הדיבור בתוך שיחות וידאו
  • שומר על שיחות ברורות בהגדרות שקטות

בקר ב- Audio Enhancer →

8. אופוני

 

Auphonic הוא משפר אודיו מבוסס AI שחולל מהפכה בתעשיית השידור. זה מאפשר לכל משתמש לחוות איכות שמע ברמה מקצועית למדיות שונות כולל רדיו, שידורים, שידורים וסרטים.

הודות לאלגוריתמים מבוססי בינה מלאכותית שלה, משתמשים יכולים כעת לנצל מגוון מקיף של כלים כדי לקבל את התוצאה המספקת ביותר מהפרויקטים שלהם. משתמשים כבר לא צריכים לשלוט בדקויות של מדחסים או להשוות עוצמת קול לפי הסטנדרטים כמו ATSC A/85, EBU R128 ועוד.

התוכנה מתהדרת גם בתכונות מרשימות כגון קידוד אופטימלי מובנה, סימון פרקים ותוכניות מטא נתונים. יתרה מכך, מערכות זיהוי ועריכת דיבור זמינות ביותר מ-80 שפות המאפשרות למשתמשיה להגיע לקהלים רחבים יותר ברחבי העולם.

חלק מהתכונות המובילות של Auphonic כוללות:

  • איכות שמע ברמה מקצועית
  • מגוון רחב של כלים
  • קידוד אופטימלי מובנה
  • זיהוי ועריכת דיבור עבור 80+ שפות

בקר ב- Audiophonic →

9. Adobe אודישן

 

Adobe Audition הוא משפר אודיו AI רב עוצמה שהופך את השגת המסלול המושלם לנגיש יותר מאי פעם. עם אפשרויות עריכה מפורטות ופונקציות לביטול רעשים, אתה יכול בקלות לתת לאודיו שלך צליל מקצועי על ידי מזעור רעשי רקע.

לא רק זה, זה מהיר ואינטואיטיבי להפליא, מכיוון שאתה יכול לשחרר כל קובץ שמע לתוכנה כדי להתחיל לערוך. תוך כדי עריכה, אתה יכול להאזין לרצועות כשהן עדיין בתהליך - חוסך זמן ומאפשר עיבוד טוב עוד יותר של האודיו עצמו. בנוסף, עם שילוב הפלטפורמה המפוצלת של Adobe, אתה יכול להעביר במהירות ובצורה חלקה בין יישומי Adobe שונים כשההתקדמות שלך עד לנקודה זו בפלטפורמה נשמרת.

חלק מהתכונות המובילות של Adobe Audition כוללות:

  • אפשרויות עריכה מפורטות
  • ביטול רעש
  • מהיר ואינטואיטיבי
  • האזן לרצועות בזמן העריכה

בקר ב-Adobe Audition →

10. רזולוציית סופר שמע

 

Audio Super Resolution הוא יישום חדשני המשתמש ב-AI כדי להוסיף דגימות נוספות של תחום זמן לאות שמע. תהליך זה מונע בינה מלאכותית, הדומה לבעיית רזולוציית העל של התמונה שבה דגימות אודיו בודדות מושוות לפיקסלים, משתמש בקונבולולוציה, נשירה ואי-לינאריות בכל בלוק של האלגוריתם שלו.

בנוסף, Audio Super Resolution מאפשר לעשות שימוש חוזר בצורה חלקה בתכונות ברזולוציה נמוכה מגושי הדגימה למטה במהלך דגימת העלייה דרך ערימת חיבורי שאריות. יחד, הטכנולוגיות הללו מאפשרות לו ליצור חווית האזנה מעולה עבור המשתמשים שלה.

כמה מהתכונות המובילות של Audio Super Resolution כוללים:

  • אלגוריתמים מתקדמים של AI
  • חינם לשימוש
  • דוגמאות נוספות של תחום זמן לאות אודיו

בקר בסופר אודיו ←

<br> סיכום

תוכנת משפר שמע המופעלת על ידי AI משנה את האופן שבו אנשי מקצוע וחובבים מייעלים את איכות הסאונד. בעזרת אלגוריתמים מתקדמים, הכלים הללו מסירים רעשי רקע, מוסיפים אפקטים ומתאימים פלט עבור מכשירים שונים. על ידי חידוד בהירות האודיו ושיפור חוויות ההאזנה, משפרי אודיו בינה מלאכותית נותנים מענה למגוון רחב של יישומים, החל מהפקת מוזיקה מקצועית ועד לשימוש מזדמן בבית. עם התקדמות מתמשכת בטכנולוגיה, הכלים הללו אמורים לחולל מהפכה בתעשיית האודיו, ולהפוך צליל איכותי לנגיש לכולם.

אלכס מקפרלנד הוא עיתונאי וסופר בינה מלאכותית הבוחן את ההתפתחויות האחרונות בתחום הבינה המלאכותית. הוא שיתף פעולה עם סטארט-אפים ופרסומים רבים של AI ברחבי העולם.