צור קשר

מנהיגי מחשבה

בני אדם דיגיטליים הם לא רק בינה מלאכותית עם פנים

mm
מְעוּדכָּן on

בני אדם דיגיטליים היו פעם צ'אטבוטים פשוטים שלעתים קרובות הבינו שאלות לא נכון, מה שאנשים רבים מצאו מתסכלים. כעת, הם התפתחו לסוכנים וירטואליים מתקדמים שיכולים לתקשר בצורה יעילה כמו נציגי שירות הלקוחות הטובים ביותר, בעלי ידע ברמת מומחה, ולהיראות באופן מדהים כמו בני אדם אמיתיים. 

הישויות הדיגיטליות המתקדמות הללו עושות הרבה יותר מסתם להוסיף פנים לשירות הלקוחות; הם מחוללים מהפכה באופן שבו אנו חושבים ומשתמשים בבינה מלאכותית. הם לוקחים על עצמם משימות מורכבות שבעבר נעשו רק על ידי בני אדם, מטיפול בפניות לקוחות ועד ביצוע פעולות עורפיות מיוחדות. בואו נצלול לאופן שבו בני אדם דיגיטליים מעצבים מחדש את האינטראקציות שלנו עם טכנולוגיה בחיי היומיום. 

האבולוציה של בני אדם דיגיטליים 

בני אדם דיגיטליים התפתחו במהירות כשיפורים חזותיים למערכות AI קיימות. עם התקדמות בעיבוד שפה טבעית, זיהוי רגשות ולמידת מכונה, הישויות הללו מסוגלות כעת לבצע משימות מורכבות, לקבל החלטות ולקיים אינטראקציה בדרכים אינטליגנטיות מבחינה רגשית. אבולוציה זו מסמנת מעבר מלראות אותם כייצוגים בלבד של בני אדם בעולם הדיגיטלי לזיהוים כסוכנים דינמיים המסוגלים לשפר את חווית הלקוח באופן עמוק. 

יותר מסתם AI עם פנים 

בני אדם דיגיטליים הם לא סתם צ'אטבוטים מהוללים. הם ממנפים AI חדשני לעיבוד שפה טבעית, ומאפשרים להם להבין שאילתות מורכבות ואפילו להגיב לרמזים רגשיים. רמה זו של תחכום מאפשרת להם לנהל שיחות טבעיות וזורמות, מטפחת תחושת חיבור עם הלקוח. 

אבל בני אדם דיגיטליים הם יותר מסתם אווטרים. הם מצוידים להתמודד עם משימות בעולם האמיתי. דמיינו לעצמכם בנקאי דיגיטלי שיכול לענות על השאלות הפיננסיות המורכבות שלכם, לנתח את הרגלי ההוצאות שלכם ואפילו להציע ייעוץ השקעות מותאם אישית. רמת פונקציונליות זו עולה על המגבלות של צ'אטבוטים מסורתיים, ויוצרת מסע לקוח יעיל ומשביע רצון. 

בני אדם דיגיטליים בפעולה 

בני אדם דיגיטליים מגיעים עם כישורי פתרון בעיות דמויי אדם. הם יכולים לנתח כמויות גדולות של נתונים, ללמוד מכל אינטראקציה ולהתאים את התגובות שלהם כדי לספק פתרונות יעילים. יכולת קוגניטיבית זו מאפשרת להם לא רק לענות על שאלות, אלא לצפות את צרכי הלקוחות ולהציע סיוע באופן יזום. הפוטנציאל של אנשים דיגיטליים כבר ממומש בתעשיות שונות.   

שגרירויות: דמיינו לעצמכם עוזר דיגיטלי רב לשוני בשגרירות, מנחה את המבקרים בתהליך בקשת הויזה, עונה על שאלות נפוצות ואפילו מתרגם מסמכים בזמן אמת. 

בריאות: בני אדם דיגיטליים מספקים תמיכה בתחום הבריאות על ידי הקלת תקשורת שהיא לא רק אינפורמטיבית אלא גם אמפתית. הם משמשים למטרות שונות כולל הדרכת מטופלים באמצעות תוכניות טיפול, מתן תמיכה לבריאות הנפש, והגברת מעורבות המטופל באמצעות אינטראקציות אמפתיות. 

אכיפת חוק: כוחות המשטרה בוחנים את השימוש ב-Digital Humans לעבודות חקירה. עוזרי בינה מלאכותית אלה יכולים לנתח הצהרות עדים, לזהות דפוסים בנתוני פשיעה, ואפילו ליצור סימולציות של תרחישים פוטנציאליים, ולסייע לבלשים בחקירותיהם. 

חברות תעופה: בתעשיית התעופה, בני אדם דיגיטליים הם סיוע בצ'ק אין, מענה לשאילתות הקשורות לנסיעות, מתן תמיכה רב לשונית והצעת המלצות נסיעות מותאמות אישית. הם גם עוזרים להכשיר את הצוות על ידי הדמיית תרחישי שירות לקוחות, שיפור היעילות התפעולית וחווית הנוסעים. 

אוצר בנקאות: אנשים דיגיטליים מיושמים ב כספומטים ופלטפורמות בנקאות מקוונות, מציע ייעוץ פיננסי מותאם אישית וסיוע בעסקאות מורכבות. 

מבצעים : בני אדם דיגיטליים מנוצלים כ עוזרי מכירות, המסוגלים לנהל בזמן אמת שיחות מותאמות אישית המנחות לקוחות לקראת ביצוע רכישות. הם עוזרים בבניית אמון וחינוך לקוחות, מה שמוביל להגדלת שיעורי ההמרה ולהשלמה יעילה יותר של עסקאות מקוונות. 

משאבי אנוש: בני אדם דיגיטליים ב-HR לייעל את הגיוס וההצטרפות על ידי עריכת ראיונות, מענה לשאלות נפוצות והנחיית עובדים חדשים בתהליכים, שיפור היעילות והמעורבות של פעולות משאבי אנוש. 

דוגמאות אלו מדגימות כיצד בני אדם דיגיטליים אינם מוגבלים רק לתפקידי שירות לקוחות אלא הם כלים מגוונים שיכולים לשפר היבטים שונים של פעילות עסקית ואינטראקציות עם לקוחות בתעשיות. היכולת שלהם לעבד ולנתח כמויות אדירות של נתונים בזמן אמת מאפשרת להם לבצע משימות שבאופן מסורתי טופלו רק על ידי בני אדם, ובכך להגדיר מחדש את ההיקף והפוטנציאל של AI ביישומים יומיומיים. 

מהי הטכנולוגיה מאחורי בני אדם דיגיטליים? 

פעולתם של בני אדם דיגיטליים מסתמכת על משחק גומלין מורכב של טכנולוגיות מתקדמות. בבסיסו טמונה למידה עמוקה, צורה של בינה מלאכותית המאפשרת לגופים אלו ללמוד ולהשתפר ללא הרף. באמצעות מערכי נתונים מסיביים, מודלים של למידה עמוקה מעצימים לבני אדם דיגיטליים את היכולת לזהות קלט דיבור וטקסט בדיוק יוצא דופן. זה חורג רק מהמשמעות המילולית של מילים. הם יכולים להבין את הניואנסים של הגייה, אינטונציה, ואפילו סלנג כתוב, ניבים ושגיאות הקלדה. 

בני אדם דיגיטליים אינם מתוכנתים רק עם תגובות. אלגוריתמים של ניתוח סנטימנטים הופכים לאינטליגנציה הרגשית שלהם, ומאפשרים להם לנתח את הסאבטקסט בתקשורת המשתמש. הם יכולים לזהות תסכול, התרגשות או היסוס ולהתאים את התגובות שלהם בהתאם. זה מטפח אינטראקציה טבעית יותר, בניית אמון וחיבור עם המשתמש. 

אבל אנשים דיגיטליים לא מפסיקים ללמוד לאחר ההכשרה הראשונית שלהם. מנגנוני למידה מתמשכים מובנים, ומאפשרים להם להתפתח כל הזמן. כשהם מקיימים אינטראקציה עם משתמשים, הם יכולים לזהות מגמות חדשות ולהתאים את התגובות שלהם לשרת טוב יותר את צורכי הלקוחות. זה מבטל את הצורך בעדכונים ידניים, מה שמבטיח שאנשים דיגיטליים יישארו רלוונטיים ויעילים לאורך זמן. למעשה, בני אדם דיגיטליים פועלים כמו ספוגים וירטואליים אינטליגנטים, סופגים כל הזמן מידע ומשכללים את היכולות שלהם לספק חווית משתמש טבעית ויעילה יותר. 

העתיד של אינטראקציה אנושית דיגיטלית 

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, היישומים הפוטנציאליים של בני אדם דיגיטליים צפויים להתרחב. התפתחויות עתידיות עשויות לכלול אינטליגנציה רגשית בעלת ניואנסים יותר, אינטגרציה טובה יותר עם מכשירי IoT, ואפילו תפקידים בניהול מערכות AI אחרות. סביר להניח שהאינטראקציה בין בני אדם דיגיטליים למשתמשים תהפוך חלקה יותר ואינה ניתנת להבדלה מאינטראקציות בין אדם לאדם. 

סיכום 

בני אדם דיגיטליים מייצגים חידוש משמעותי בתחום הבינה המלאכותית, שעומד להגדיר מחדש את אופן האינטראקציה של עסקים עם הלקוחות שלהם. רחוק מלהיות רק בינה מלאכותית עם פנים, הן מערכות מורכבות המסוגלות להניע מעורבות אמיתית ולהציע פתרונות מתקדמים מבחינה טכנית והן תהודה רגשית. כשאנחנו עומדים על סף הגבול החדש הזה, ברור שבני אדם דיגיטליים הם לא רק העתיד של חווית הלקוח - הם ההווה.  

טומאש מאלובץ' iהוא המנכ"ל ו לְהִתְאַחֵרמייסד ב נולד דיגיטלי, חברה המתמחה בתחום ה-Conversational AI ומרחב הטכנולוגיה האנושית הדיגיטלית. עם 20 + שנים של ניסיון בניהול משלוחים וטרנספורמציה דיגיטלית מתחת לחגורה שלו, יש לו נבנה כפי שב שיא מסלולd מחברות טכנולוגיה גלובליות כמו IBM, CGI, ו היולט פקארד.