צור קשר

אירוח 101:

10 ספקי האירוח הייעודיים הטובים ביותר בשנת 2024

mm
מְעוּדכָּן on

Unite.AI מחויבת לתקני עריכה מחמירים. אנו עשויים לקבל פיצוי כאשר תלחץ על קישורים למוצרים שאנו בודקים. אנא צפו שלנו גילוי נאות.

אחסון ייעודי הוא הרמה הגבוהה ביותר של אחסון אתרים - אתה מקבל שרת שלם לעצמך ולא צריך לחלוק את משאבי השרת עם כל בעל אתר אחר. ההטבות? ביצועי אתר יוצאי דופן, רוחב פס בלתי מוגבל, כתובת IP בלעדית, גמישות אינסופית ואבטחה ללא תחרות. 

עם זאת, רק חיפוש קצר אחד בגוגל יראה לך כמה ספקי אירוח קיימים בשוק הטוענים שהם מציעים את תוכניות האירוח הייעודיות הטובות ביותר. חפש קצת ותמצא כמה עם מדיניות מפוקפקת, חלק עם תוכניות VPS מחופשות לאירוח ייעודי, וחלק עם תוכניות פשוט יקרות מדי. אז איך בוחרים?

עשינו את העבודה בשבילך כדי שלא תצטרך. בהמשך הקטע הזה, נדון כיצד פועל אירוח ייעודי, עבור מי מיועד אירוח ייעודי, ולאחר מכן נספק לך סיכום של 10 ספקי האירוח המקדימים הטובים ביותר - בתוספת מדריך קנייה מהיר שמראה לך כיצד בחרנו בהם.

10 ספקי האירוח הייעודיים הטובים ביותר במבט חטוף

  1. BlueHost

  2. A2Hosting

  3. UltaHost

  4. StableHost

  5. HostGator

  6. Namecheap

  7. DreamHost

  8. IONOS

  9. Interserver

  10. אירוח InMotion

מהו אירוח ייעודי וכיצד זה עובד?

כפי שתיארנו, בא סביבת אירוח ייעודית, הספק נותן לך שרת אינטרנט שלם לגמרי לעצמך. כל משאבי השרת – אחסון, זיכרון, מעבדים, רוחב פס וכו' – הם שלך ושלך בלבד.

כמות האחסון שאתה מקבל עם תוכנית אירוח ייעודית היא בדרך כלל בסדר גודל של טרה-בתים (TBs). בנוסף, בניגוד לסוגי אירוח אחרים ששמים מכסה על רוחב הפס או העברת הנתונים אל האתר שלך, תוכנית אירוח ייעודית נותנת לך רוחב פס רב ככל שהשרת יכול להתמודד. 

אלה מתורגמים לאתר אינטרנט מהיר במיוחד, יכול להתמודד עם טונות של תעבורה, ומאובטח מפני התקפות כלל שרתים. מה עוד? אתה לא מסתכן שתהיה לך אותה כתובת IP של שרת עם אתר אחר שסומן על ידי מנועי חיפוש, יורש את הנציג הרע, ואיבוד הדירוג שלך כמו בסביבה משותפת.

תוכניות אירוח ייעודיות מוצעות בדרך כלל כחבילות מנוהלות ולא מנוהלות. 

עם תוכנית אירוח ייעודית מנוהלת, ספק האירוח מטפל ברוב ההיבטים הטכניים של השרת שלך - בחירת מערכת ההפעלה, הגדרת השרת שלך, תזמון גיבויים של האתר שלך, תצורות אבטחה וכו'. לאחר מכן אתה מנהל את השרת שלך באמצעות לוח בקרה .

תוכנית אירוח לא מנוהלת נותנת לך הרבה יותר שליטה על השרת - בזמן שהספק מגדיר את השרת הפיזי, אתה אחראי על הגדרת התוכנה (מערכת הפעלה ותוכנות אחרות) ויש לך גישה מלאה לשורשים לממשק שורת הפקודה. עם תוכנית אירוח לא מנוהלת, אתה גם מנהל את האבטחה והגיבויים של השרת שלך.

למי מיועד אירוח ייעודי?

אז למי כדאי ללכת על תוכנית אירוח ייעודית?

אירוח ייעודי או אירוח לשכירות בודדת הגיוני ביותר עבור אתרים שמטפלים בכמויות מטורפות של תנועה, דורשים רמות אבטחה קיצוניות, ואם קידום אתרים הוא מקור הלקוחות המרכזי של המותג שלך.

עם תוכנית אירוח ייעודית, אתה יכול לאחסן תוכן עבור אתר אינטרנט גדול מאוד ויש לו רוחב פס בלתי מוגבל (או יכולת להתמודד עם תעבורה בלתי מוגבלת) להתאים. רק כל המשאבים של השרת הם הגבול שלך.

סביבה שמורה פירושה גם האבטחה הטובה ביותר - אתה מוגן מפני התקפות על אתרים אחרים, למשל: התקפת DDoS או תוכנה זדונית שעשויה להשפיע עליך בסביבת אירוח משותפת. זה הופך אירוח ייעודי למעולה במיוחד עבור אתרים שמטפלים בנתונים רגישים במיוחד - למשל בנקים, אתרי מסחר אלקטרוני גדולים, מסדי נתונים ממשלתיים וכו'.

כמות השליטה שאתה מקבל עם תוכנית אירוח ייעודית היא ללא תחרות. תאגידים גדולים עם צוותי IT פנימיים בוחרים בדרך כלל בתוכניות אירוח ייעודיות לא מנוהלות שבהן הם יכולים להגדיר את תוכנת השרת ולבצע שינויים עדינים לביצועים הטובים ביותר.

10 הספקים המסורים הטובים ביותר בשנת 2024 נבדקו

בלי להתעסק יותר, בואו נצלול לתוך רשימה מקיפה של ספקי האירוח הייעודיים הטובים ביותר בשנת 2024 ונראה מה גורם לכל ספק לבלוט:

1. BlueHost (הכי מכובד)

👉 סקירת אירוח שרת ייעודי של Bluehost ✅ האם זה מתחרה?

 

נוסדה בשנת 2003, BlueHost הוא אחד המארחים הידועים בשוק ומציע מעולה תוכניות אירוח ייעודיות. BlueHost מציע שלוש תוכניות ייעודיות סטנדרטי, משופר ו פרמיה עם התוכנית הסטנדרטית החל מ-$91.98 לחודש.

בכל תוכנית אתה מקבל שרת עם 4-8 ליבות, מעבד Intel Xeon-D, 1-2 טרה-בייט של אחסון HDD, רוחב פס לא מודד, מערכת הפעלה לינוקס ו-cPanel המסורתי המעניק לך גישת שורש. 

עבור לקוחות שקונים את התוכניות הייעודיות שלהם בפעם הראשונה, אתה יכול לשוחח עם סוכן BlueHost לקבלת המלצות על התוכנית הטובה ביותר. ומה עוד? אתה גם מקבל תמיכה ייעודית עבור כל תוכנית ייעודית שתבחר. 

כמה הטבות אחרות כוללות את היכולת לשדרג את כמות האחסון הדרושה לך, הגדרת שרת מהירה במיוחד על ידי סוכני BlueHost ואחסון ה-RAID 1 שלהם שמשפר את אבטחת האתר שלך. אני גם אוהב שאתה יכול גם לקנות תוכניות אירוח מחבילות אחרות - למשל: משותף ו-VPS, ולנהל אותן לצד התוכניות הייעודיות שלך מאותו חשבון.

בי סקירת BlueHost, בדקתי את הביצועים של BlueHost כדי לראות באיזו מהירות הם הגיבו. לשרתים של המארח היה זמן עד הבית הראשון של 400 אלפיות השנייה וזה הגון. ולגבי זמני הפעילות, האתר המתארח ב-BlueHost שבדקתי עלה ב-100% מהזמן במהלך החודש האחרון, מה שמאשר את ערבות הזמן הפעילות שלהם ב-99.9%.

הנה הסיבה שאתה צריך לבחור BlueHost:

  • BlueHost מומלץ ישירות על ידי וורדפרס
  • הם מספקים תוכניות אירוח לכל צורך באתר
  • התוכניות שלהם די סבירות
  • עיקרי האתר מסופקים בחינם
  • יש להם שירותים משלימים עצומים 
  • BlueHost קל להפליא לשימוש למתחילים
  • זמן פעולה מעולה

בסך הכל, BlueHost היא בחירה מצוינת אם אתה מחפש תוכניות אירוח ייעודיות פשוטות. ויותר מכך, אם אתה רוצה לארח אתרי וורדפרס.

קרא סקירה →

בקר ב- BlueHost →

2. A2Hosting (המארח המסור בעל הביצועים הגבוהים ביותר)

👉סקירת אירוח A2 2024 - צפה בזה לפני רכישת אירוח אתרים A2

A2Hosting הוא ספק אירוח ייעודי נוסף שמתבדל מההמון. הם מציעים את אחד מתיקי האירוח המקיפים ביותר בשוק עם כמעט כל סוג של אירוח ואירוח לעסקים מסוימים. 

A2Hosting מספק מנוהלים ולא מנוהלים תוכניות אירוח ייעודיות שנותנים לך שליטה מלאה בשרת ואבטחה מעולה. תכונה ייחודית אחת של A2Hosting היא שהם בעלי שרתים משלהם, בניגוד למארחים רבים אחרים שהם רק משווקים.

עם התוכניות המנוהלות שלהם, אתה מקבל את מערכת ההפעלה CloudLinux מותקנת מראש, cPanel, וגיבויים ואבטחה מנוהלים עבורך - תוכניות אלה מתחילות ב-$79.99 לחודש. התוכניות הייעודיות הבלתי מנוהלות של A2Hosting מאפשרות לך לבחור מבין מערכות הפעלה לינוקס שונות, נותנות לך גישת שורש מלאה, וגם מאפשרת לך להגדיר את האבטחה שלך, לוחות זמנים לגיבוי ולבחור לוח בקרה משלך.

בכל תוכנית A2Hosting, כולל השרתים הייעודיים שלהם, אתה יכול לבחור בתוכניות ה-Turbo שלהם הכוללות את שרתי AMD Rome המשולבים באחסון NVMe, המארח טוען שהוא מציע פי 20 את מהירות הפעולה של מעבדי Intel Xeon הרגילים ואחסון SSD. ובכל תוכנית ייעודית, אתה מקבל גם כונן גיבוי של 1 TB בחינם.

עם התוכניות הייעודיות של A2Hosting אתה מקבל בין 16-64 GB של זיכרון RAM, העברת נתונים של 6-10 TB, אישורי SSL בחינם ו-Imunify360 Security Suite מותקנת והגירה בחינם.

בי סקירת A2Hosting, השרתים שלהם הגיבו ב-100ms מרשימים וגם היו להם 100% זמן פעולה, אז אתה יודע שאתה בידיים טובות.

הנה הסיבה שאתה צריך לבחור ב-A2Hosting:

  • זמני שרת סופר מרשימים
  • מגוון עצום של סוגי אירוח ושירותים משלימים
  • ל-A2Hosting יש מרכז תמיכה משגשג
  • הם מספקים לוח בקרה מותאם אישית עבור וורדפרס
  • תוכניות הטורבו שלהם מבטיחות מהירות ללא תחרות
  • A2Hosting נותן לך שפע של תכונות בחינם
  • אתה יכול לבחור את מיקומי מרכז הנתונים שלך

בסך הכל, A2Hosting היא בחירה מצוינת אם אתה רוצה מארח ייעודי שמציע תוכניות במיוחד עבור סוגים שונים של עסקים.

קרא סקירה →

בקר ב-A2Hosting →

3. Ultahost

מהו אירוח אתרים בשרת ייעודי? | UltaHost

 

Ultahost, שנוסדה בשנת 2018, היא בקושי בת 6 אבל הם עשו לעצמם שם במהירות, במיוחד בשוק האחסון הייעודי. של Ultahost תוכניות אירוח ייעודיות מותאמים לעסקים קטנים וגדולים כאחד, ומעניקים לך אפשרות להתאים אישית את המשאבים שלך.

דבר אחד נהדר בתוכניות הייעודיות של UltaHost הוא שהן מגיעות עם אפשרויות שונות ללוח הבקרה - Hestia ו-CyberPanel שהם בחינם, פאנל Plesk ו-cPanel, כשהראשון מתחיל ב-$84 לחודש.

ורמות ההתאמות הן בלתי מוגבלות!

אתה יכול להגדיר תוכנית ייעודית משלך בבחירת מספר הליבות (4 - 64), פתילים (8 - 128), כמות זיכרון RAM (16 GB - 1 TB) וגודל דיסק (480 GB - 8 TB). 

בכל התוכניות הייעודיות של Ultahost, אתה מקבל גיבויים בחינם, אבטחה מובנית של BitNinja, כלי בימוי, העברה בחינם, SSL בחינם וחומת אש ייעודית. אתה יכול גם לבחור מבין מספר מערכות הפעלה וליהנות מביצועי NVMe מובחרים. ב שלי סקירת UltaHost, המארח היה גם אחד המבצעים הטובים ביותר כשהשרתים פינגרו תוך 128 אלפיות השנייה בלבד!

הנה הסיבה שאתה צריך לבחור ב-UltaHost:

  • תוכניות ייעודיות ללא תחרות הניתנות להתאמה אישית
  • מגוון רחב של אפשרויות מערכת הפעלה
  • דומיין חינם ו-SSL
  • הגירה באתר חינם
  • רוחב פס בלתי מוגבל בכל התוכניות
  • גיבויים יומיים בחינם
  • יש להם כמה מתכונות האבטחה הטובות ביותר

אף מארח אחר לא מנצח את UltaHost במונחים של גמישות והתוכניות הניתנות להתאמה אישית שלו מתאימות לכל סוג של עסקים, ומעניקות לך אפילו יותר שליטה.

קרא סקירה →

בקר ב- UltaHost →

4. StableHost

מחפש תוכניות אירוח ייעודיות פשוטות, StableHost הוא האחד בשבילך. StableHost בולט עם אירוח מקובץ ייחודי שלו שבו האתר שלך מתארח ברשת של שרתים, נותן לך ביצועים יוצאי דופן במקרה של עליות תנועה ומצמצם את זמן ההשבתה.

StableHost מציעה רק שלוש תוכניות אירוח ייעודיות - מקצועי, פרימיום, ו ULTIMATE נותן לך בין 4 - 16GB של זיכרון RAM, 2-4 TB של העברת נתונים וכוננים קשיחים של 600GB. אתה יכול לבחור בין מערכת הפעלה לינוקס ו-Unix, ו-StableHost יכול גם להגדיר תוכנית ייעודית רק בשבילך.

העברת האתר שלך ל-StableHost היא גם בחינם!

בי סקירת StableHost, למארח לא הייתה מהירות תגובה מרשימה של השרת אבל היה לו זמן פעולה מעולה של 100%. StableHost מציעה גם את בונה האתרים הקנייני שלהם BaseKit, שבו רוב המארחים האחרים נצמדים רק ל-WordPress או Drupal הגנרי.

הנה הסיבה שאתה צריך לבחור ב-StableHost:

  • ממשק המשתמש שלהם מושלם למתחילים או למשתמשים ללא כישורי קוד 
  • הם מציעים אחריות להחזר כספי של 45 יום 
  • הם משתמשים באירוח עמוס לביצועים מהירים יותר 
  • הם בנו בונה אתרים קנייני - BaseKit

StableHost מצוין לאירוח המקובץ שלהם, מה שהופך את האתר שלך מסוגל להתמודד עם עליות תנועה בצורה יוצאת דופן ללא זמן השבתה.

קרא סקירה →

בקר ב-StableHost →

5. HostGator

(גמישות האחסון הטובה ביותר)

👉 סקירת אירוח ייעודית של Hostgator ✅ שרת ייעודי טוב או לא?

 

HostGator הוא עוד 'שם ביתי מארח' בשוק ואחד הטובים ביותר אירוח ייעודי ספקים עבורך. כמו StableHost, HostGator מציעה חבילה ייעודית בעלת 3 קומות החל מ-$91.98 לחודש, המציעה בין 8 – 30 GB RAM, 4 – 8 ליבות ו-8 – 16 שרשורים. 

עבור כל תוכנית, אתה יכול לבחור את לוח הבקרה הרצוי, לקבל הודעות דוא"ל ללא הגבלה, ליהנות מהגנת DDoS מתקדמת וגישה לבסיס מלא אם אתה מרגיש בנוח עם ה-backend. 

ל- HostGator יש גם פורטל תמיכה מדהים שמגבה את התוכניות שלהם וזה נהדר שאתה יכול לפנות לסוכנים שלהם באמצעות צ'אט חי עוד לפני שאתה הופך ללקוח. 

ולבסוף, דבר אחד שאני אוהב ב- HostGator הוא ממשק המשתמש המדהים שלהם שקל להשתמש בו אפילו למתחילים. אם תחליט להשתמש ב-cPanel שלהם, תהיה לך גישה ללוח בקרה שעבר התאמה קלה כדי להקל מעט על השימוש מבלי לאבד את התחושה של לוח הבקרה הישן ביותר עבור אתרי אינטרנט.

עם HostGator, אתה יכול גם לבחור אם אתה רוצה HDD (למחיר סביר יותר) או אחסון SSD (לביצועים טובים יותר).

הנה הסיבה שאתה צריך לבחור ב- HostGator:

  • הגנת DDoS מעולה
  • מגיע עם בונה גרירה ושחרור
  • תמיכה גדולה
  • ממשק משתמש אינטואיטיבי
  • אפשרות אחסון HDD או SSD מאזנת בין ביצועים ובמחיר סביר.

HostGator הוא אחד המארחים הנחשבים ביותר בשוק ואם אתה שוקל את התוכניות הייעודיות שלהם, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהם מנוסים ומהימנים.

בקר ב- HostGator →

6. Namecheap

(תוכניות ייעודיות מגוונות ביותר)

Namecheap, הידוע לראשונה כאחד מרשמי הדומיינים הטובים בעולם, מציע גם כמה מה- תוכניות האירוח הייעודיות הזולות ביותר אי פעם תמצא החל מ-$38.9 לחודש.

מובנית ב-8 שכבות אירוח ייעודיות, אתה יכול גם לבחור לשלם חודשי, רבעוני או שנתי. Namecheap מבטיחה הגדרה באותו יום והגירה בחינם בין היתר. אני גם אוהב איך Namecheap מחלק את תוכניות האירוח הייעודיות שלה עבור לקוחות ברמת כניסה, רמה בינונית ומתקדמת.

אתה יכול לבחור בין לוחות בקרה שונים ולנחש מה? Namecheap מציעה גם יכולת התאמה אישית מעולה כמו Ultahost. אתה יכול למצוא במהירות את התוכנית הטובה ביותר עבורך על ידי חוקרים את השרתים שלהם ושינוי התקציב, מספר המעבדים, ה-RAM והאחסון שלך. 

Namecheap גם נותנת לך את החופש לבחור את רמת השליטה הרצויה על השרתים שלך - אחראי משתמש (מנוהל על ידך במלואו), בסיסי (היברידית) ומלא (מנוהל על ידי המארח).

הנה הסיבה שאתה צריך לבחור ב-Namecheap:

  • תוכניות סבירות להפליא
  • יכולת התאמה אישית מעולה של השרת
  • הם גם מציעים שירות שמות דומיין נהדר
  • ממשק משתמש מדהים
  • אמצעי תשלום גמישים

בחר Namecheap אם אתה רוצה את ספקי האירוח הייעודיים הזולים ביותר בשוק בתוספת התאמה אישית ללא תחרות.

בקר ב-Namecheap →

7. DreamHost

DREAMHOST שרתים ייעודיים - שרתים ברמה עסקית מנוהלים במלואם - סקירה על ידי Best Hosting Web Hosting

 

מחפש אירוח ייעודי המנוהל במלואו על ידי הספק - אין שאלה? DreamHost עשוי להיות בדיוק האחד בשבילך. הספק מציע תוכניות אירוח ייעודיות מנוהלות במלואן שמבטיחים ביצועים יוצאי דופן.

אתה מקבל בין 6 - 12 ליבות, 16 - 128 GB RAM, 480 GB - 1.9 TB אחסון SSD, והתוכניות שלהם מתחילות ב-$165 לחודש. DreamHost הוא אחד המארחים הבודדים עם לוח בקרה מותאם אישית, המעניק לך ממשק סופר אינטואיטיבי לניהול התוכניות ואתרי האינטרנט שלך.

עם כל תוכנית, אתה מקבל את ערבות התמיכה שלהם 24/7, גישת שורש מלאה, אובונטו לינוקס מובנית, רוחב פס לא מודד ואפשרות מפיץ המאפשרת לך למכור חבילות מותאמות אישית ללקוחות אחרים.

ל- DreamHost יש גם פורטל התאמה אישית של תוכנית, שלמרות שהוא מוגבל במקצת בהשוואה לכמה מהמארחים האחרים שדיברנו עליהם כאן הוא עדיין שימושי במיוחד.

בקר ב-DreamHost →

8. IONOS

(אירוח ייעודי משתלם ביותר)

IONOS מבטיח חדשני תוכניות ייעודיות המשלבים את העוצמה של שרתים ייעודיים עם הגמישות של פתרונות ענן. עם IONOS, אתה יכול לבחור בין שרתי Intel ו-AMD וגם בין אחסון HDD, SSD ו-NVMe.

כל השרתים הייעודיים של IONOS מעניקים לך אינטגרציה של ממשק API וענן, כך שתוכל לחבר מכונות וירטואליות ולבנות תשתית מותאמת אישית. אתה גם מקבל את כל הדברים הטובים - תעבורה ללא מדדים, השרתים שלך נפרסים תוך 8 דקות בלבד ומבנה חיוב ידידותי לכיס.

לצורך אבטחה, אתה מקבל חומת אש מובנית של IP, גיבוי קל של אתר אינטרנט וטביעת רגל רחבה של השרת. דבר אחד שבלט לי ב-IONOS הוא התמיכה האישית שלה. ברגע שאתה קונה תוכנית ייעודית, יש לך סוכן אחד שהוקצה לך עבור המענה והתמיכה המהירה ביותר באמצעות טלפון, צ'אט ואימייל ללא עלות נוספת.

שרתים ייעודיים של IONOS מתחילים ב-$32 לחודש עבור HDD ו-$50 לחודש עבור SSD.

מדוע כדאי לבחור ב-IONOS:

  • גמישות שרת ואחסון יוצאת דופן
  • סביר להפליא
  • מבנה תשלום לפי דרכו
  • תמיכה אישית ללא תחרות

בחר ב-IONOS אם אתה רוצה ליהנות מההטבות של אירוח ייעודי בתוספת סוכן לקוחות המוקדש לכל צורך ושאלה שלך.

בקר ב-IONOS →

9. Interserver

InterServer Video Review (+קוד קופון) - אחסון אתרים, VPS, שרת ייעודי

 

Interserver הוא עוד ספק אירוח ייעודי המספק תוכניות אירוח ייעודיות ברמה גבוהה לעסקים בכל הגדלים. התוכניות הייעודיות של Interserver מחולקות לפי שרתים לתוך קנה את זה עכשיו שרתים, התאמה אישית שרתי AMD ו-XEON, ושלהם פריסה מהירה שרתים.

התוכניות הייעודיות של המארח זולות להפליא, החל מ-$40 לחודש ועל פני כל אפשרויות השרת שלהן, אתה יכול ליהנות בין 8 – 128 GB RAM, 250 GB – 1.7 TB של אחסון ורוחב פס של 1 GB לשנייה.

שלהם קנה את זה תוכניות הן תוכניות מוכנות אם אינך רוצה לברר מספר אפשרויות. שֶׁלָהֶם שרתים הניתנים להתאמה אישית תוכניות נותנות לך יותר שליטה ובחירה על סוגי המעבדים והאם אתה רוצה אחסון HDD, SSD, או NVMe. וגם שלהם פריסה מהירה שרתים נותנים לך שרתים וירטואליים ממתכת חשופה המוכנים תוך 15 דקות.

אתה יכול גם לבחור את לוח הבקרה שלך - cPanel, Plesk, DirectAdmin. Interserver מציעה גם חבילת משווקים ייעודית המאפשרת לך למכור מחדש את התוכניות הייעודיות שלך ללקוחות אחרים עבור יותר רווח. 

הנה הסיבה שאתה צריך לבחור בין שרת:

  • אפשרויות התאמה אישית מצוינות
  • חבילות שרת רב-שכבות
  • תוכניות סבירות מאוד
  • מציע חבילה ייעודית למפיץ

בחר Interserver אם אתה רוצה תוכניות זולות, רק מכונה וירטואלית, או מתכנן למכור מחדש את האירוח הייעודי שלך.

בקר ב-Interserver →

10. אירוח InMotion

סקירת שרת ייעודי של Inmotion: אירוח השרת הייעודי הטוב ביותר או לא? צפו בזה קודם!

 

אם אתה רוצה להיות מסוגל לבחור היכן ממוקמים השרתים שלך, InMotion היא בחירה נהדרת. התוכנית הכי בסיסית שלהם לשאוף החל מ-$35 לחודש ותוכלו ליהנות בין 16 GB – 512 GB RAM, 1 TB SSD – 6.4 TB NVMe אחסון, 1 – 10 GB לשנייה רוחב פס, 1 – 30 כתובות IP ייעודיות, 10 GB – 1 TB אחסון גיבוי חינם, וכל כך הרבה יותר.

תכונה מדהימה אחת ב-InMotion היא שאתה יכול לבחור את המיקום של מרכזי הנתונים שלך. הם גם נותנים לך ערבות של 100% תמיכה אנושית בכל פעם שיש לך פניות. מה עוד? בין אם אתה לקוח או רק שוקל את השירותים שלהם, אתה תמיד יכול לדבר עם הסוכנים שלהם באמצעות טלפון, צ'אט חי או כרטיס תמיכה.

תוכניות האירוח הייעודיות שלהם מנוהלות במלואן ועל כל אחת מהן אתה מקבל העברות אתרים בחינם, גישה לסוכני תמיכה של מומחי לינוקס, SSL בחינם, מנהל גיבוי מותקן וחומת אש מותאמת אישית. אתה יכול גם לבחור בין cPanel ו-Control Web Panel לניהול האתר שלך.

הנה הסיבה שאתה צריך לבחור ב-InMotion:

  • תוכניות ייעודיות משתלמות
  • UltraStack שלהם מבטיח ביצועים מדהימים
  • תמיכה אנושית
  • תכונות משלימות מדהימות מובנות
  • בחירה על פני מרכזי נתונים.

בחר InMotion עבור תוכניות ייעודיות במחיר סביר ואם אתה מכוון לקהל באזור מסוים ורוצה להיות מסוגל לבחור את מיקומי השרת שלך.

בקר ב-InMotion →

איך בחרנו את ספקי האירוח הייעודיים הטובים ביותר

עכשיו, כשיש לך רשימה הרבה יותר קטנה לעבוד איתה ואתה מוכן לבחור, אולי אתה תוהה איך בחרנו אותם. מה היו כמה מהתכונות ששקלנו? בוא נראה כמה מהם כדי שתוכל לאפס את זה בשבילך.

מחיר כרטיס

תוכניות אירוח ייעודיות הן תוכניות האירוח היקרות ביותר בשוק, ואפשר להבין זאת. אתה מקבל שורה של הטבות מהיותך הדייר היחיד בשרת אינטרנט.

בהתחשב בעובדה שתוכניות ייעודיות רבות מתחילות מ-$100 ומעלה, בעת בחירת המארחים להמליץ ​​לך, חיפשנו ספקים המציעים תוכניות עמוסות בתכונות שעדיין היו סבירות מאוד.

ל-Namecheap, IONOS, Interserver ו-InMotion יש תוכניות אירוח ייעודיות שמתחילות מ-$30-40 לחודש והן מהזולות שתמצאו אי פעם. תוכניות אלה מתמקדות בבעלי אתרים שרק מנסים אירוח ייעודי בפעם הראשונה ולא צריכים פתאום להתחיל להוציא פי כמה מהתוכניות המשותפות או ה-VPS שלהם. 

גמישות והתאמה אישית

לאחר מכן, שקלנו מארחי אינטרנט שהציעו תוכניות שבהן תוכל להגדיל בקלות את המשאבים שלך ככל שהתנועה שלך גדלה. חיפשנו גם ספקי אירוח המאפשרים לך ליצור תוכנית מותאמת אישית, מה שנותן לך אפילו יותר שליטה על הסכום שאתה מוציא.

עם מארח גמיש, לא תהיה תקוע בתוכנית מוגבלת במשאבים במקרה של עליות תנועה או תוכנית עם עודף משאבים שיגרום לך לשלם עבור מפרט שאולי לעולם לא תשתמש בו. 

כל מארחי האינטרנט שכללנו ברשימה זו הם גמישים להפליא ולמארחים כמו Ultahost, DreamHost ו-Namecheap יש פורטלים ייעודיים להתאמה אישית, כך שתוכל להגדיר את כמות האחסון, מספר המעבדים, זיכרון ה-RAM ומספר הליבות שאתה רוצה.

מפרט שרת/אחסון

עצם המהות של תוכנית אירוח ייעודית היא לתת לך את מירב המשאבים. בעת בחירת המארחים הללו, בחרנו מארחים המעניקים לך אחסון ושרתים מתקדמים. 

עם רבים מהמארחים האלה, אתה יכול לבחור אם אתה רוצה HDD או SSD או NVMe דיסקים. אתה יכול גם לבחור בין שרתי Intel ו-AMD. 

ואז יש את החריגים - התוכניות הניתנות להתאמה אישית של Ultahost מאפשרות לך לבחור עד 1 טרה-בייט של זיכרון RAM. A2Hosting נותן לך כונן 1TB בחינם. 

תמיכת לקוחות/תוכניות מנוהלות

כמו כן, נתנו עדיפות למארחי אתרים שהם רציניים לגבי תמיכת לקוחות ומוציאים את מירב ניהול השרת מידיך (עבור תוכניות אירוח מנוהלות). כל המארחים שציינו מספקים לך תמיכה 24/7 במספר ערוצים - צ'אט חי, טלפון, אימייל, כרטיסים וכו'.

ולתוכניות מנוהלות, עם המארחים שבחרנו, השרתים שלך מוגדרים עבורך, הם מגיעים עם מערכת הפעלה מובנית, ואתה יכול לבחור את לוח הבקרה שבו אתה רוצה להשתמש. הם גם יגדירו את לוח הזמנים של גיבוי האתר שלך ואת תכונות האבטחה שלך במקום.

IONOS, במיוחד, בולטת עם התמיכה המותאמת שלה כאשר סוכן מסוים מוקצה לך.

וזה הכל! עשרת המארחים הללו הם ספקי האירוח הייעודיים הטובים ביותר בשנת 2024, וממנו כדאי להתחיל את החיפוש.

שאלות נפוצות

מהו אירוח ייעודי מנוהל ולא מנוהל?

בתוכנית אירוח ייעודית מנוהלת, מארח האינטרנט מטפל עבורך ברוב ההיבטים הטכניים של השרתים שלך - הגדרת השרתים, תזמון גיבויים, הגדרת מערכות האבטחה שלך והגדרת לוח הבקרה שלך. בעוד עם תוכנית אירוח ייעודית לא מנוהלת, הספק פורס רק את השרתים. אתה אחראי על כל ניהול השרתים. 

רוב בעלי האתרים בוחרים בתוכניות אירוח ייעודיות מנוהלות. אירוח ייעודי לא מנוהל הגיוני יותר עבור ארגונים גדולים עם צוותי IT פנימיים שיכולים להגדיר את השרתים ברמת שורת הפקודה.

האם אני צריך אירוח ייעודי בתור מתחיל?

אם אתה רק משיק אתר חדש אז אתה לא צריך אירוח ייעודי אלא אם כן יש לך כבר מותג מבוסס והתנועה שלך תגיע מיד. רוב האתרים החדשים מסתדרים היטב עם תוכנית אירוח משותפת או VPS. לאחר שתגדל מהתוכניות הללו, תוכל לעבור לחבילת אירוח ייעודית.

מהי כתובת IP ייעודית באחסון אתרים?

אחת ההטבות שבדרך כלל מגיעות עם אירוח ייעודי היא שיש לך כתובת IP ייעודית שהוקצתה לאתר שלך. בקטגוריית אירוח בשכבה קטנה יותר כמו אירוח משותף, אתה חולק את אותו שרת פיזי עם אתרים אחרים ובכך את אותה כתובת IP של השרת עם אתרים אלה.

אתה לא יודע מי השכנים שלך ואם אחד מהאתרים סומן על ידי מנועי חיפוש, ניתן גם לסמן את ה-IP, מה שמעמיד את האתר שלך בסיכון לאבד את דירוג החיפוש. עם תוכנית אירוח ייעודית, יש לך כתובת IP בלעדית לך ואינה מושפעת מפעולות של בעלי אתרים אחרים.

Fifun הוא מומחה לאירוח אתרים עם ניסיון רב בבדיקות וביקורת של למעלה מ-400 ספקים. התובנות שלו עוזרות לקוראים לקבל החלטות מושכלות בבחירת שירותי אירוח אתרים.